1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Seuraaja HTC Legendille

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja macko, 15/1/11.

1. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    Minulla on nyt ollut kesästä asti käytössä HTC Legend josta olen tykännyt todella paljon, mutta haluaisin kuitenkin vaihtelua joten uuden puhelimen osto edessä. Normaalisti vaihdan puhelinta 2-4kk välein mutta Legend ollut niin loistava laite että vaihto vähän venynyt enkä olen myöskään kovin tarkkaa kerennyt seuraamaan uusimpia malleja. Kysyisin siis että mitä suosittelette Legendin seuraajaksi tai mihin olette itse vaihtaneet Legendin ja mitä mieltä olette ollut? Galaxy S kiinnostaisi hieman mutta se tuskin toisi mitään mullistavaa parannusta Legendiin nähden. Nexus S näyttää myös näppärältä peliltä mutta sen tulemisesta suomen markkinoille ei ilmeisesti ole mitään tietoa?

2. paha80

Tykkäykset:
    2
    Galaxy S huomattava etu on sen näyttö eli iso neljän tuuman super-amoled tuo reilusti parannusta. Lisäksi on odotettavissa, että froyon jälkeen tulee vielä ainakin yksi päivitys. Ja onhan Galaxy S hieno puhelin muutenkin, kevyt ja hienon näköinen.

Iphonea en ehdota jos tykkäät usein vaihtaa puhelinta, nimenomaan kytkyn ja lukituksen takia ellet sitten suoralls rahalla osta Elisalta. Muuten on kyllä loistava puhelin, varsinkin iphone 4.

3. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    HTC mallistosta suosittelen valintaa. Simsanki todettu hiukan bugi laitteeksi.

4. paha80

Tykkäykset:
    2
    sen sanon vaan, että desire hd on bugisin laite mikä mulla on koskaan ollut, todellinen pettymys desiren ja wildfiren jälkeen. Toivottavasti joku tuleva päivitys auttaa tilannetta.

5. Mummo123 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    95
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s
    Teräväpiirto desiressä on aika pahoja bugeja ( esim. ei aina ilmoita uusista viesteistä, pitää käydä itse viesteissä tarkistamassa ) ja simsanki taas jumittaa aivan hävyttämän paljon vielä uusimmalla päivitykselläkin ( esim. sähköpostiohjelma ei osaa idlata ja käytettäessä jumittaa aivan sairaasti usein ) ja sitten vielä tuota simsankin tuochwiz:sia ( vaimikäsenyton ) voi parhaiten kuvailla ojasta allikkoon -sanaparilla

Osta iphone, pääset helpommalla

6. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    Aika pitkälti olette ehdotelleetkin malleja joita olin itsekkin katsellut, mutta esim Desire HD on minun mielestä turhan isokokoinen ja Galaxy S on aika rajoilla. iPhone 4 olisi tietysti hyvä vaihtoehto ja saatan hyvinkin päätyä siihen jos siitä tulee joku hyvä paketti Saunalahdelta.
    Epäilyttää vaan tuo päivittäminen johonkin tämän hetkiseen Android puhelimeen koska niissä nyt ei mitään mullistavia eroja kuitenkaan Legendiin ole. iPhone 4 taas suht suljetulla alustallaan vähän epäilyttää ja Windows Phone 7 vasta hirveältä näyttääkin :D

Ehkä se on vaan pakko odottaa uusia malleja :I

7. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Ja kyllä sillä legendillä vielä pärjää ;)

Jaa tämä viestiketju