1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Series 80 ohjelmat

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja arivi, 29/11/04.

1. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Avataan tälläinen ketjukin kun noita ohjelmia alkaa pikkuhiljaa löytymään 9300/9500 malleillekin.

Tuolta my-symbian.comin sivustolta voi vaikka aloitella tutustumista tarjontaan. Symbianin foorumi vaatii rekisteröitymisen, mutta käsittääkseni tämä softapuoli on avoin.

Lisälinkit ja kokemukset eri ohjelmista ovat sitten tervetulleita.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
  3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En suosittele lataamaan vanhemman 9210i kommun ohjelmia uuteen 9500n. Lähes kaikki my-symbianin ilmaissoftat laitoin esimerkkinä koneeseeni.Osa ei pelittänyt alkuunkaan ja osat jonkun aikaa.Tänään jatkoin asentamieni softien testausta ja useimmat herjaavat "järjestelmässä virhe". Olen poistanut kaikki my-symbianin series80 softat pois.9500n omia softia tulee melkein joka päivä jotakin. Eli kantapään kautta tulin tuohon tulokseen.Jokainen tekee omat ratkaisunsa.

4. poelloe

Tykkäykset:
    0
    Itse asensin ICQ for nokia 9210 version 9500:aan.
    Asennettaessa tuli luonnollisesti varoitus, mutta ihan kohtuu hyvin on toiminut..
    Ohjelma tosin kaatuu aina, kun painaa Add/Find user nappulaa, mutta se onkin sitten ainoa joka ei toimi..
    Ohjelma hakee contact listin automaattisesti serveriltä, joten kaverit tulee automaattisesti, kunhan on ne ensin lisännyt "oikealla" icqlla, web-icqlla tms.

Mutta siis omaa 9500 versiota ICQsta odotellessa mielestäni tämä toimii ihan hyvin.

Ohjelma oli ilmainen, enkä ole huomannut siinä mitään rajoituksia, vaikka se väittikin olevansa "time limited free beta"

latausosoitetta en nyt juuri saanut poimittua, mutta eiköhän se pienellä googletuksella löydy.. saikohan sen ihan ICQn omilta sivuiltakin ladattua(?)

EDIT:
    Tässähän se osoitekin oli:
    http://www.icq.com/download/ftp-nokia.html

5. Marde

Tykkäykset:
    0
    Reboot-niminen ilmaisohjelma toimii uudessa kommarissa eli käynnistää laitteen uudelleen.

6. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Putty (SSH-client) 9210:lle toimii tyydyttävästi. Kauneusvirheinä siinä vain, että kun ottaa yhteyttä GPRS:n tai WLAN:in yli, niin sanoopi "Dialing..." ja yhteyden loputtua täytyy softa käynnistää uudestaan, jos haluaa ottaa samantien uudestaan yhteyden.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Softwarelta ostettu Blacklist softa aiheuttaa järjestelmähäiriön.Poistin sen pois. On tulossa piakkoin 9500lle oma blacklist.

8. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Testaan juuri tuota BlackList softaa (Demo (9210)), ja ainakin toistaiseksi toiminut aivan virheettömästi. Mutta jatketaan kokeilua. Minkä tyyppinen häiriö tuo oli, eli tarvitsiko bootata luuri virheestä toipuakseen?

E: Ja ohjelmahan on siis tämä.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kuten yyveellä kerroinkin , suurinosa softa ongelmistani johtui,kun olin asentanut ne tod näk vialliselle 256mb kortille. Herjasi sitä järjestelmä virhettä koko ajan(blacklist kuvake katosi samalla myös näytöstä ja tillalle tuli sellainen palapelin palanen kuvake). Nyt sisässä orkkis mukana tullut 128mb ja toimii ilman herjausta. Piti akun irroitus leikkiä harrastaa,että blacklist toimi .Olen asennellut näitä 9210(i) softia vain muistikortille.Koneen muistiin en tallentele, kuin vasta olen varmistanut moitteettoman toiminnon.

EDIT 06.12.2004 klo 16.51: Nyt kun olen vaihtanut myyntipakkauksessa tulleen 128mb muistikortin,niin tuo blacklist toimii hyvin. Eli viallinen kortti teki temput;)

10. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Onko joku saanut toimimaan tämän Extended Recorderin? Pari kertaa olen asentanut, mutta herjaa jotain väärää tiedostopolkua, eikä toimi. (Ja luurina siis 9500)

E: Sain toimimaan kun asensin Commun omaan muistiin. Äänitelista ei tosin päivity, mutta tallentteet voi kuunnella soittimen kautta.

11. jarkkosetä

Tykkäykset:
    0
    itselläni on toiminut ihan hyvin edellä mainittujen postauksien lisäksi seuraavat 9210/9300/9500 softat:

Pelit:
    Bounce + extra levels - kaikkien suosikkipeli, löytyy Nokian 9210 sivuilta tai googlaamalla
    Nethack for Symbian OS 9210i - beta release
    Backgammon
    Card Deck - kuusi korttipeliä
    Piskvorky - ristinolla
    Reversi - lautapeli
    V-Rally - kämänen autopeli
    Doom S80 - beta release

Hyötyohjelmat:
    Putty - ssh clientti - http://s2putty.sourceforge.net/
    GIPViewer - kuvankatselu ohjelma
    iDisk - mappaa hakemiston levyasemaksi
    ICQ - messaging
    Plan6 - project planning
    WavGo - wav playeri
    Zip Manager - pakkausohjelma

12. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Lainaus My-Symbian foorumilta:

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Millähän ilveellä ne saa tuon sms assistentin toimimaan??Ainakaan mun asennuksen jälkeen ei lähetä puheluihin sms:ää soittajalle.Eli ei toimi.

Blacklistin kun laittaa siten,että ei vastaa tuntemattomiin numeroihin,niin katkoo silti kaikki kavereiden simkortilla olevatkin puhelut. Ei päästä ketään läpi. Olen tsekannut asetukset moneen kertaan softalta ja kaikki on ok. eli ei pelitä tämäkään. Reboottia en saa asentumaan kommuun.Tossa nyt osa tuolta arivin laittamasta my-symbianin jannun listasta,mitkä ei skkulaa.

14. jarkkosetä

Tykkäykset:
    0
    deep heartin listassa lukee että minkä se onnistui instaamaan, eikä ole mainintaa toimiiko ne, suurin osa noista ei toimi, ja mun listassa on semoiset jotka instaantuu ja toimii ;)

15. carl

Tykkäykset:
    0
    IRC ohjelma on minulle tärkeä ja siitä on esitetty kysymyksiä silloin tällöin täälläkin. Sain WLIrc (wirelessirc.sourceforge.net) toimimaan. Käyttöliittymä on todellakin Javamainen mutta toimii sentään. :)

Asteroids Symbian esimerkkipeli näyttää myös toimivan ihan nätisti.

Ja sitten tuo toinen symbian esimerkkisofta ovcontroller.sis jolla saa sisänrakennetun mediasoittimen toistamaan ogg vorbis tiedostoja.

16. -Niko-

Tykkäykset:
    0
    ICQ-ohjelma toimii kommarilla loistavasti, mutta olisiko kenelläkään havaintoja Messengerillä keskustelun mahdollistavasta ohjelmasta Nokia 9500:lle?

17. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko tuo ICQ teillä "loistavasti"? Minulla se toimii heikosti. Yhteys ei aina muodostu, ohjelma on nirso verkkojen suhteen (vrt. MSN Messenger) ja kaatuileekin. Vaan kuten olen aiemminkin todennut, Agile Messenger on tekijöiden mukaan tulossa kommuille. Toivotaan pikaista valmistumista.

Itse huomasin vasta nyt, että Zip Managerin saa Nokian sivuilta ilmaiseksi, vaikka kyseessä on kaupallinen tuote ( http://www.nokia.com/nokia/0,,63512,00.html ). Ohjelma on minusta kätevä, saa esmes tiedostoliitteinä tulevat zipit auki suoraan laitteessa. Myös pakkaustoiminto toimii hyvin. Pakkasin läjän kuvia ja lähetin sähköpostilla eteenpäin, hyvin toimi.

t. tero

18. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Heti jos joku saa ton SMS Assistentin toimimaan niin vois kertoa mullekin miten... Sitä ohjelmaa on todellakin ikävä.

19. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  20. hanu

Tykkäykset:
    0
    Acrobat Reader tulee muuten myyntipakkauksen mukana olevalla cd:llä :)

Software kansiossa olevat ohjelmat:

Adobe
    Bounce
    PC_Suite
    Unit_Converter
    VPN_Client
    ZIP_Manager

...hanu

Jaa tämä viestiketju