1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE Z600 värikuoria

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Forsteiner, 1/3/04.

1. Forsteiner

Tykkäykset:
    0
    Turhuutta...

Saksan EBAYn kautta löytyi tämä: http://www.phoneas.de/allgemein/order.htm . Tilasin Lime Green -kuoren. Hintaa tomituskuluineen 21 EUR (18 + 3). Tilasin vasta tänään, joten kuori ei ole vielä tullut, enkä osaa sanoa milloin tulee. Myöskään luotettavuudesta en osaa sanoa mitään. Yleensä mitä Saksasta olen tilannut, on tullu pirun nopeesti, 2-3 päivässä.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ihan sopivaan hintaan sait, kun esim. Lohenette myy 29e.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    9e hinnat nousseet? Tota limeä ei piruvie löydy mistään. Maifoniinkin sitä oltiin vasta tilaamassa...

4. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minkä väriset kuoret puhelimen mukana tulee? Stripes olisi ihan ehdoton väri nimittäin...

5. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Mustat ja harmaat

6. saeaetaejae

Tykkäykset:
    0
    Ei mistään tunnu saavan stripe-väriä. Tietääkö joku?

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse sain valita värit Maifonissa. Kolmet kuoret tuli, eli se anto valita yksistä sielä pyörivistä kuorista mukaan vielä yhdet. Limen olisin saanut, mutta ei ollut =/

Btw. Noi Stripes kuoret on kaikista järkyimmät, mutta tästä asiasta ei sovi väitellä ;)

8. saeaetaejae

Tykkäykset:
    0
    Sopivat Arabian mukien kanssa hyvin yhteen... :)

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eikö Limeä tosissaan missään? Maifonista olen parikin kertaa kysynyt ja lupasivat ilmoittaa heti kun tulee...

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eikös siis oikeasti kukaa muu limeä myy kuin Maifon, eikä sieläkään niitä vielä ole?

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kukaan vielä törmännyt? Käy ottaa kunnolla päähän kun tota puhelinta mainostetaan monessa paikassa noilla kuorilla, mutta mistään suomesta niitä ei taida saada. Ymmärtäisin jos malli ja väri olisi aivan uusi, mutta ei. Ei toistaiseksi Maifonistakaan lime kuoria löydy...

12. Micxu

Tykkäykset:
    2
  13. Forsteiner

Tykkäykset:
    0
    Lime

Itse tilasin juuri ne lime-kuoret saksasta. Olihan se hieman arvokasta, mutta toimitus oli nopea ja hyvältä näyttää.

14. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
  15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse olen henkilö joka ostaa vain alkuperäistä ja lähes ainoastaan uutena, mutta kiitos silti tiedosta.

16. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Ok, en ensiksi huomannut että siinä luki "alkuperäinen kopio". Ja siinä ei kyllä lukenut että kuoret olisivat käytetyt, eikä lukenut että olisivat uudetkaan.

17. phobia

Tykkäykset:
    0
    En halua pilata kenenkään "hyvää businesta" mutta eipä noita kannata juuri uudelleenmaalattuna ostaa, kun tuolta Forsteinerin mainitsemasta kaupasta niitä tosiaan saa tilattua 21 eurolla.

Tilasin itse sieltä myös limet, toimitusaika oli 3 vrk ja kuoret tupsahtivat postiluukustani. Hinta tuo aikaisemmin mainittu 21e. Maksaminen onnistui mielestäni helpoiten PayPalilla (well, olen käyttänyt sitä aika monta kertaa ennenkin), mutta kaipa ne jotain muitakin maksutapoja hyväksyisi.

Niinjoo, sieltä saa myös noita muita alkuperäisiä värejä, kuten stripesiä.

Jaa tämä viestiketju