1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE z600 mms asetukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Zugi, 20/2/04.

1. Zugi

Tykkäykset:
    0
    Tämä aihe on varmaan ollut jossain mut en löytänyt? no kuitenkin miten pystyy ite laittaan noi mms asetukset ko noi dna:n asetukset ei oikeen toimi ko valittaa aina tietoliikennevirhe vai mitä mun kannattaisi tehä?

2. arves

Tykkäykset:
    10
  3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: ..

Tilasin tuolta eilen mms astukset, mutta ei vieläkään ole tullut.

Kyllä.. Kaikki oikein ja myös numero. Tollasissa asioissa missä laitan numeroni, tarkistan asian moneen kertaan.

4. arves

Tykkäykset:
    10
    ..

outoa.. tuo on yleensä pelittänyt kuin se kuuluisa "junan vessa"

5. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108

Tilaa uusiksi. Mitä itse olen tuolta asetuksia joksus tilannut, niin ovat tulleet alle minuutissa paitsi kerran kaverin R600:seen, johon eivät tulleet koskaan.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Näin pitää toimia..

7. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Mulle tuli samantien nuo gprs ja mms asetukset tuolta kun tilasin (joku 10sek). SE:n sivut on esimerkilliset, toimii hienosti

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Heti kun kirjotin viestin niin asetukset tulivat :) Eli meni vähän yli 24h niiden saapuminen ja Soneran asetukset...

9. Nitrogen

Tykkäykset:
    0
    Justiinsa tossa ostin ton Z600, hyvältä vaikuttaa, paitsi itekkään en saanut tota MMS yms asetuksia toimimaan. Liikkeestä ne koneelta laitto viestin tulemaan jonka tallensin; jolloin tuli ilmoitus GPRS yhteys epäonnistui, tietoliikennevirhe.

SE sivutkin tuntuvat valittavan mysql erroria aina tuota asetus hommaa räplätessä.

Eli miten saisin nää hommat toimimaan.. Tämä Z600 on mun eka "high tech" puhelin joten oon vähän suu auki näitten kanssa.

10. Nitrogen

Tykkäykset:
    0
    Nyt sain ilmeisesti nuo MMS viestit toimimaan, mutta wappia yrittäessä ei tunnu yhdistävän.

Mitenkäs sähköpostin saa?
    Yritin tuolta SE sivuilta kattoa mutta pyytää jotain GPRS Access pointtia, josta mulla ei oo mitään tietoa..

Pliis helppikää.

11. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  12. Werner Zero

Tykkäykset:
    0
    Onko todellakin niin onnetonta että Elisan liittymästä ei pysty lähettään mms-viestejä Soneran liittymiin?
    Huomasin just tossa ku kokeilin uutta z600:ta, et kaikilla kavereilla joillon mms-puhelin on myöskin Soneran liittymä... Tulee koko ajan tietoliikenne virhe...
    Tilasin asetukset ja ne asentui mukisematta, mut sitten...
    Toivottavasti nää epäonnistuneet kokeilut ei maksa mitään, vai lähteeks ne kuiteski bittiavaruuteen 38 sentin lentolipulla?

13. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Jos asetukset tilaa tekstiviestillä, samalla kytketään myös MMS-palvelu. Jos asetukset lähettää netistä, täytyy MMS-palvelu aktivoida erikseen. Ja olethan käyttänyt puhelimesi sammuksissa asennusten talletuksen jälkeen? Ja tietysti Elisan liittymästä voi lähettää myös Soneraan MMS-viestejä...

14. Werner Zero

Tykkäykset:
    0
    Kiitos, joo olin vähän hätäinen... Kesti vaan pikkasen kauemmin ennenku toi palvelu aktivoitui... Nyt skulaa ku naapurin mopo!

Mitesköhän toi laskutus menee, meinaan kun noitahan tavallaan lähetetään gprs'än kautta, nii laskuttaaks ne siitä siirretystä datasta ton mms-viestihinnan lisäks?

15. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    MMS-viestin lähetys maksaa sen 0,38 €/kpl. Datasiirrosta ei tule lisäveloitusta.

16. Maeqe

Tykkäykset:
    0
    Ongelmana on, että en saa mms-viestejä lähetettyä, tulee "sending not allowed". Tilasin itelle sony ericssonin sivulta mms-asetukset (ja aktivoin sen). Saunalahdelta en saa tilattua asetuksia, vaikka olen monta kertaa lähettäny sinne tilausviestin. En myöskään saa vastaanotettua mms-viestejä. Neuvoja?

17. Mirtzi

Tykkäykset:
    0
    Mulla on sama juttu ACN:n kanssa, en saa tilattua asetuksia tekstarilla, ja en saa MMS:ää toimimaan, auttakaa nyt joku joka tietää paremmin... Vissiin samat kun Soneralla, mut silti tulee erroreita...

Jaa tämä viestiketju