1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE Z520i vs MOTOROLA V3, kumman ostaa?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja hyvatuom, 25/10/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. hyvatuom

Tykkäykset:
    0
    Näitä topikkeja(x vs x) tuntuu olevan jonkun verrran, mutta nyt kaivataan apua. Olen ostamassa simpukka puhelinta ja nämä kaksi ovat päätyneet ainoiksi vaihoehdoiksi,muita on turha melkeinpä tyrkyttää. Motorolan V3 maksaa 260€ ja Z520i maksaa sen 230€. Olen lukenut molempien puhelimien viestiketjut läpi mutta valinta sen kuin vaikeutuu. Muisti periaatteessa riittää molemmissa. Olen hieman alkanut kallistumaan Z520i:n kannalle kun tuossa motorolassa ei kuulemma akku kestä kuin pari-kolme päivää(siihen saa tilattua netistä jonkun 1700 akun mutta tarviiko tilaamiseen sitten luottokortin?). Jos akku on helppo tilata niin ehkäpä motorola tulee kyseeseen. Kumman sinä valitsisit?

2. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tämmöset kyselyt tänne.

Miehenä ostaisin Moton. SE näyttää liikaa lelulta.

3. hyvatuom

Tykkäykset:
    0

Juu kyllähän se moto on ainekin ollut joskus vissiin aika kallis(400€?) ja z520i taitaa olla ton hintanen(230€) ilmestyessään että sinäältä vois moto olla hyvä mutta jos akku kestää 2 päivää niin..

4. hyvatuom

Tykkäykset:
    0
    Juu kyllähän se moto on ainekin ollut joskus vissiin aika kallis(400€?) ja z520i taitaa olla ton hintanen(230€) ilmestyessään että sinäältä vois moto olla hyvä mutta jos akku kestää 2 päivää niin..

Hyvä hyvä, lisää kommentteja!!

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju