1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE Z520i + PC-softa

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Rumppisupi, 30/5/06.

1. Rumppisupi

Tykkäykset:
    0
    Tollasen puheliman hankin. Tottunut nokialaisten PC-suiteen, ja siihen että se edes joten kuten pelaa. No, ensi vaikutelma Sony Ericssonin softaan Sony Ericsson PC Suite 1.7.10 on vieläkin huonompi.

Tähän Windows XP koneelle en ole saanut sitä toimimaan ollenkaan. Valittaa jotain virhettä aina kun koitan käynnistää. Toisella W2000 koneella ei muuten vaan yhdistä. Yhdistystapa: infrapuna.

Minulle tärkeää on tekstiviestien taltiointi. NPC-suitessa se onnistui mainiosti vaikkapa Content Copierilla. Vaikka tuo SE:n softa ei ole vielä edes kunnolla toiminut, olen saanut sen käsityksen, että siinä ei olisi tuollaista kopiointi mahdollisuutta ollenkaan. Olen kai väärässä?

Onko 3rd party ohjelmia jotka olisivat toimivempia?

IR:llä olen kyllä muuten siirrellyt esim. soittoääniä ja valokuvia ja sovelluksia IR:n omalla siirtohommalla aivan mainiosti.

2. Rumppisupi

Tykkäykset:
    0
    Menee hermot tämän SE sonnan kanssa.

Tsekkasin vielä että on DirectX 9.0c ja latasin uudelleen.

IR on aktivoitu ja klikkaan suiten Sony Ericsson Tiedostonhallinta -kuvaketta jonka se on luonut. Siellä näkyy yksi ikoni nimeltään Ei yhteyttä, vaikka yhteys on kunnossa ja voi hyvin!

Sitten kun koitan vaikka MMScomposer'ia, se antaa seuraavan virheilmoituksen:

Ei tee mitään tällaisella ohjelmalla.

3. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Mitenkäs FMA, toimisiko hiukan paremmin?

4. Rumppisupi

Tykkäykset:
    0
    Wau! Siis tämähän on ihan huippu!!! KIITOS, jaska915!!

Tällä lailla niitä ohjelmia suunnitellaan. Pyörii kuin mummo lumessa. Viestit sai talteen ynnä muuta monituista juttua tehtyä. Hienoa, hienoa!

Suosittelen kaikille SE-miehille, ja miksei naisillekin.

http://fma.sourceforge.net/index2.htm

Jaa tämä viestiketju