1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE W850i ja "Toiminto epäonnistui"

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jollygod, 5/3/07.

1. Jollygod

Tykkäykset:
    0
    Jostain kumman syystä yrittäessäni mennä Pelit- ja Sovellukset-valikoihin, SE W850i-luurini ystävällisesti ilmoittaa "toiminto epäonnistui". Sama ilmoitus tulee myös yrittäessäni asentaa peliä tai sovellusta.

En ole kummemmin sörkkinyt puhelinta oston jälkeen. Yhden päivityksen olen tehnyt, mutta senkin vasta tämän ongelman ilmaantumisen jälkeen.
    Muistikortilla on ihan reilusti tilaa enkä ole kolhinut puhelinta.

Voiko vikaa korjata itse (en ole mikään elektroniikkanero enkä aio ruveta tekemään itse mitään osien purkamista tms. tuunausta) vai pitääkö luuri kiikuttaa huoltoon? Muilla samanlaisia kokemuksia? Googlaamalla ei paljon apua herunut.

2. herrera1

Tykkäykset:
    0
    eipä päivitys mennny ihan nappiin...mitäs jos yrittäisit päivittää uudestaan?

3. Jollygod

Tykkäykset:
    0
    Sony Ericssonilta..

Kysyin ongelmasta Sony Ericssonilta ja sieltä kehoitettiin toimittamaan puhelin suoraan huoltoon sen sijaan, että itse yrittäisi tehdä mitään asialle.

4. Jollygod

Tykkäykset:
    0
    ...Ja olen tehnyt päivityksen aivan oikein 4 kertaa eikä se vaikuttanut mihinkään.

5. bowser

Tykkäykset:
    0
    Luulin, et mä oon ainoo kenel on tämä ongelma se korjaantuu näin: siirrä kakki muut jutut pois (esim. tietsikalle) muistikortilta paitsi pelit ja sovellukset ja alusta kortti.
    >Kokeile poistaa jäljelle jääneitä pelejä ja sovelluksia kerran päivässä. Tätä täytyy jankata ainakin 2 viikkoa.
    Kyl pitäis toimii, ainakin omalla z710i:llä tämä toimi.
    P.S. Jos ei auta kokeile poistaa käyttöavaimia kännystä > Tiedostonhallinta> Paina valinnat> Muistin tila >Memory Stick >>taas valinnat>Tyhjennä avaimet ja siitä vaan tyhjentämään (Omassa on 4 erilaista valintaa) (JA onhan tästä video youtubessa, siis sama bugi/virus mikä sun kännys on.)

6. Jollygod

Tykkäykset:
    0
    kiitti vinkistä..

Pitää kokeilla tuota sun neuvoa, laitappa vielä linkki siihen aiheeseen liittyvään YouTubevideoon!

7. Jollygod

Tykkäykset:
    0
    hmm..

Mitenköhän mun pitäisi poistella niitä pelejä ja sovelluksia, kun en pääse sinne Pelit tai Sovellukset-kansioon, vaan tulee toi herjaus "Toiminto epäonnistui"?

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Onko perusasetusten palautusta kokeiltu?

9. lithium3r Vieras

Mulla ainakin korjaantui yhdellä buutilla... kerran toi vain on tullut.

Eikä oo sen jälkeen näkynyt, luultavasti onnea pelissä tai jotain.

Edit: Niin silloin kun toi tapahtu niin pääsin kyllä sovellukset/pelit valikkoon mutta mitää niistä ei voinut käynnistää kun tuli toi virhe ilmoitus.

Jaa tämä viestiketju