1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE W710i käyttökokemuksia??

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja rainbowcider, 22/4/07.

1. rainbowcider

Tykkäykset:
    0
    Eli kertokaapas minkälainen puhelin on käyttää, miten pitkään akku kestää, onko bugeja, toimiiko netti ongelmitta bluetoothil läppärin kanssa, minkälainen ääni musasoittimessa/radiossa ja puheluissa(tärkeä!! kuuluuko selvästi ja saako miten kovalle?), saako kalenteriin muistutukset hälytyksillä? yms jne.

Ja minkälainen kamera siinä on? Luin että siinä on 0.3MP kamera, joka muuttaa kuvan 2MP resoon, onko totta? Jos on niin aikamoista huijausta SE:n puolelta...

Kiitos etukäteen kaikille vastaajille.

Olen päätynyt tähän puhelimeen, mutta haluaisin vielä kuulla muiden mielipiteitä ennen ostoa. Tai tuleeko mieleen muita samantyyppisiä simpukkapuhelimia?

2. bowser

Tykkäykset:
    0
    z710i kokemuksia

Mul on z710i, joka on tosi hyvä känny. Olen kuullut, että w710i:ssä ne kumit rupee ´luhistumaan/löystymään´ajan myötä.

+koko
    +paino
    +näyttö
    +nopeus
    +näppäimet
    +kannen soitin
    +äänenlaatu
    + akku (mul kestää noin 15h musiikin toistoo)
    +hyvä javamoottori
    +tukee MIDP2.0 3D-peljä ja BT-stereotuki
    ... tällä hetkellä muita plussia keksi
    +- kamera (kun otat kuvaa, kamala säätely värien ja valkotasapainon kanssa)
    Sonylla on oma muistikortti formaatti

-autofocuksen puute
    -linssin puute (samsung z710 taitaa olla ainoo misä on läpistä linssi)
    -soittimen ulkoasu(tosin ei kyl w710i:ssäkään mikää hieno ole)
    -valokuvaus normaaliasennosaa (muissa uusissa vaakatasossa)

Elikkä jos olet tyylin kannalla ota z710i (halvempikin), ja känny tukee ainakin gigaan asti kortteja (tyyppiä Memory Stick micro (M2).
    Ja jos pudotat, se kestää mutta akun kiinnikkeet löystyvät(tälle ei voi mitään), jonka saa¨korjattua¨ laittamalla paperia takakuoren väliin.
    Tän hinta (Z710i) About 200€
    Ja W710i:n About 250€

Tee päätöksesi, ite ostaisin Z710i:n (ja itse ostinkin).

3. bowser

Tykkäykset:
    0
    Kamera

quote:

Luin että siinä on 0.3MP kamera, joka muuttaa kuvan 2MP resoon, onko totta?

Ja tämä ei todellakaan ole totta, VGA:ssa ja 2MPix.:siissä on suuri ero.

4. rainbowcider

Tykkäykset:
    0
    Suuri ero niissä onkin ja siitä kai se huhu on lähtenyt liikkeelle kun W710i ottaa ihan paskoja kuvia muihin 2MP ja jopa 1.3MP puhelinkameroihin verrattuna (näin lukee monissa käyttäjien arvosteluissa, google).

Edit: Minkälainen ero on Z710 ja W710 musasoittimessa, minulla on Sennheiserin 500 sarjan ( http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/products_headphones_high-end ) kuulokkeet, niin onkohan isokin ero musiikin laadulla? Walkman pitäisi olla hyvä, mutta missään ei lue miten paljon esim. ko. Z710 soitin huonontaa laatua (ja saako 3,5 liittimen kiinni?).

5. bowser

Tykkäykset:
    0
    Sen optiikan takia se kamera ottaa huonoja kuvia (nykyään 3.8mm linssi ei riitä, linssin pitää olla iso ja laadukas). W710i:ssä pitäisi olla parempi soitin, kun siitä löytyy se MegaBass. Ja saahan siihen kännyyn sil 3.5mm plugilla sen 3.5mm:n liitännän. Ite käytän kännyn normikullokkeit.

6. adidasnalle

Tykkäykset:
    0
    kameraongelma

mulla on semmonen ongelma että kun painaa vasemmalta puolelta sitä kameranappia tai valikon kautta niin siihen tulee teksti:Toinen sovellus on käynnissä.sulje se ja käynnistä sitten kamera. ongelmana on siis ettei minulla ole mikään sovellus päällä.mikä neuvoksi?

7. laser+

Tykkäykset:
    0

8. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Jaa..ja mitäköhän niiden tilalle sit olis tullut/tulossa? Mun mielestä tosi hyvä luuri ollu toi W710i, ei vaan sovi mun käyttöön.

Jaa tämä viestiketju