1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE T610 vs. Motorola V600

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja blade, 26/3/03.

1. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
  2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    SE T610, koska en halua missään nimessä Motoja toisin kuin tämän ketjun aloittanut...

ja muutenkin, se on hienompi, siinä on paremmat soittoäänet
    ja Javan lisäksi myös Mophun.

3. MJ

Tykkäykset:
    0
    Kyllä vois olla paha valinta, hinta ratkaisisi. Kumpikin on tyylikkäitä omalla tavallaan ja ominaisuuksia löytyy

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Hyvin paha sanoa. Molemmat erittäin ominaisuusrikkaita, livenä ne molemmat minun pitää nähdä ennenkun voin jotain suositella ja sanoa. Nämä ovat aika tasavertaisia ominaisuuksiltaan, käyttömukavuus ja hinta ratkaisisivat varmasti loppupeleissä. Läppäpuhelimista pidän todella paljon, ehkä se voisi olla myös ratkaiseva tekijä, samoin täytyy kyllä kokeilla niitä valikoita.

5. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Perustelepas se, miksi et halua Motoja?Et varmaan ole ikinä edes käyttänyt Moton luureja.Ai niin...säähän käytät vain Nokiaa!
    Itse olen kokeillut myös muita merkkejä ja voisin hankkia esim. SE:n, Panskun tai jonkun muun valmistajan luurin, jos eteen tulee sellainen mikä miellyttää mua.

Hienompi?Hmm...okei ite dikkaan enemmän simpukkaluureista.
    Jos T610 olisi enemmän T68 mallinen, niin olisi kyllä parempi.Nyt muotoilu liian "palikkamainen".
    Mistä tiedät, että siinä on paremmat soittoäänet?Ei se välttämättä meinaa, että on paremmat äänet, jos on enemmän kanavia/ääniä.Vertaa esim. Samsung 16 vs. Nokia 24.(7650, 3650)Eikä ne soittoäänet ole pääkriteeri puhelimen hankkimisessa...ainakaan itselläni.
    Java riittää kyllä ihan mainiosti.Eikö Mophun ole lähinnä pelien hankkimiseen?Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä!?!?

Sen verran vois vielä mainita, että SE:n näyttö on STN ja Moton TFT sekä kamera SE:ssä CIF ja Motossa VGA.
    Nuo saattaa nostaa V600:n hinnan korkeammaksi, kuin T610:n!
    Onko kenelläkään mitään hintatietoja?Edes villejä arvauksia?

6. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    En vain pidä ks. merkistä. En ole käyttänyt, mutta kokeillut olen T720:aa.
    Eikä jättänyt todellakaan positiivista vaikutelmaa. SE T300 oli minulla
    viikon käytössä ja se taas jätti melko positiivisen kuvan (oli äitini luuri).
    Nokia vaan sopii mulle parhaiten (niinkuin Jollemillekin :)) ja sulle
    saattaa vaan sopia Motot ja satut pitämään niistä.

Itsekin pidän simpukoista, mutta tuo T610 on kuitenkin V600:aa enemmän
    mun makuun.

No soittoäänien puolesta kyllä voisi valita molemmatkin näistä luureista.
    Molemmat yli Nokian (ainakin Series 40 -mallien) soittoääniominaisuuksissa. Ja T300:ssa oli jo todella hyvät soittoäänet, 24-ääniset, niin ei kai T610:ssa olla hirveästi huonommat soittoäänet kuin siinä on jopa 32-ääniset polyfoniset soittoäänet?

No itse en käytäkään Javaakaan muuhuin peleihin.

7. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    www.mophun.com oli muistaakseni tietoa siitä..ku oliko niin että siinä voi käyttää c++ ja c jne ohjelmointikielii. Ja ainakin kalenteri löytyi joskus mophunin foorumilta että kyllä sillä saa muutakin tehtyä.

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Motorolan kamera voi ehkä aiheuttaa sen suuntaan valinnan, mutta testin jälkeen voin vasta sanoa että kumpaa suosisin enemmin.

9. tanheis

Tykkäykset:
    0
    Soittoäänistä puheenollen Nokialla ei taida olla, kuin 7650 ja 3650 jotka oikeasti osaavat soittaa midejä siis puhun OIKEASTI enkä mistään paskasta FM synteesistä!

Wavetable on se millä midit toistetaan eikä kivikautinen FM kökkö josta tulee mieleen C64/nintendo ä'änet.

T300/T310/T610/P800 kaikissa wavetablet!
    Samsungissa on myös mutta Siemensistä puuttuu ikävä kyllä.

10. Miika

Miika

Tykkäykset:
    0
    Jos ulkonäön perusteella valitsisin, niin kyllä se olisi tuo Motorola.
    Tuo SE on jotenkin liian laatikkomainen. Simpukkaluuria en ole koskaan omistanut, joten olisi ihan kiva kokeilla miltä moottorin luurit soveltuvat käyttöön. Miinusta molemmat saa kamerasta... tuleepahan taas maksettavaksi turhasta muutama kymmentä lisäeuroa.

11. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Mun mielestä toi SE on hienompi..jotenkin niin "moderni" näköne toi moto ei vaa säväytä silleen..noh simpukan haluun ja kesällä Samsung s300 hommaan.. :)

12. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Siis varmasti useampi ostaisi muunkin merkkisiä puhelimia kun Nokioita jos ne "miellyttäis mua". Kummallisesti muotoiltu. =P

13. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Tarkoitan sitä, että jos eteen tulee luuri joka sopii joka osa alueella itselleni.Koko, käyttömukavuus, toimintavarmuus ja vähän merkitsee myös ulkonäkö.

Jaa tämä viestiketju