1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE T300 vs. Nokia 6510

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ettan_, 1/1/03.

1. Ettan_

Tykkäykset:
    0
    Eli molemmat ovat suurinpiirtein saman hintaluokan puhelimia..
    Kumpaa suosittelisitte?

Olenko lukenut ketjuja koskien ed. luureja, mutta en päässyt niistäkään selvyyteen.

2. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Olisi helppo valinta minulle, ehdottomasti T300.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    T300 on 6510:aan verrattuna aivan ylivoimainen,
    eli suosittelisin sitä.

4. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aivan ehdottomasti ostaisin SE T300:n kahden viikon käytön pohjalta arvioituna värinäytön, sähköpostiohjelman, melodisten soittoäänien, MMS-viestien, lisälaitteena asennettavan kameran ja muutenkin monipuolisempien ominaisuuksien takia.

Pidin T300:sta enemmän kuin myös 7210:sta, vaikka näyttö onkin värien puolesta heikompi.

Molemmista tosin puuttuu Bluetooth, jota itse kaipaavana katsoisin T68i:n tai muun pikkuluurin suuntaan.

Kaikki nykyiset (6210, 6510, 7650 jne) omat luurini omat nokialaisia, joten merkkiuskolliseksi on turha yrittää väittää suuntaan tai toiseen.

t. tero

5. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Minä en taas näe T300 erkissä mitään muuta hyvää kuin äänet. 256 värin näyttö on ihan turha ja puhelin muutenkin aika kömpelö kun on tottunut nokiaa käyttämään. Ja varsinkin kamera on hidas ja kömpelö käyttää, ja kuvista ei ole hyötyä ennen kuin siirtää ne pc:lle, ja laatukaan ei ole sitä mitä täällä annetaan ymmärtää. Mutta makuasiahan se on kummasta tykkää.

Jaa tämä viestiketju