1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE T300 hukkaa muistia

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja artsi, 15/1/03.

1. artsi

Tykkäykset:
    0
    Mulla olis sellanen ongelma et tää t300 hukkaa muistia! aluks muistia oli paljon enemmän... äskönkin kun lähetin jonkun 10 kt kuvan puhelimeen niin puhelimesta näkyy et muistia ois vähentyny joku 50 kt...

Auttaisko ohjelmiston päivitys? Minne tää oikeen pitäis lähettää huoltoon?

vastauksista kiitollinen...

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Oletko varma ettet ole ladannut soittoääniä yms. jotka vievät myös muistia?. Tiesitkö muuten että T300 vastaanottaa myös nokioihin tarkoitettuja soittoääniä?. Ainakin MTV3:n teksti-tv sivuilta 440-449 sai tekstiviestin lähettämällä vastauksena uuden soittoäänen, vaikka eihän ne tavalliset kuulosta hyviltä polyfonisten rinnalla. Niitäkin voit ladata tekstiviestillä ja soittoääni tulee sinulle MMS viestin muodossa (testattu ja toimii). Katso MTV3:n teksti sivu 450.

3. artsi

Tykkäykset:
    0
    Olen ladannut joitakin midejä, mutta olen tietoinen kuinka isoja tiedostot ovat. Erään tutun puhelimessa (T300), kun katsoo puhelimesta muistin tila kohtaa, näkyy että on enemmän muistia sekä käytössä etta vapaana kuin minun puhelimessani. Tää on aika ikävää... Aluksi sain puhelimeeni mahtumaan n. 7 peliä mutta nyt mahtuu enään n. 2 , vaikka olen poistanut puhelimesta kaiken turhan...

4. artsi_t300

Tykkäykset:
    0
    ainakin omassa t_300:ni oli vikana ohjelmisto. vein vain ohjelmiston päivitykseen ja alko pelittämään. ehkä sinulla on sama vika..?

5. artsi

Tykkäykset:
    0
    Oliko sulla siis sama vika et muistia tuntu hukkuvan johonkin? Mikä ohjelmisto sulla nyt on? Missä päivitit ja kauanko päivitys kesti?

6. artsi_t300

Tykkäykset:
    0
    minun ohjelmisto versioni oli se aivan ensimmäinen. ostin ensimmäisinä henkilöinä t-300:n (gigantista). itselläni tuli mukana kamera. päivitin tuomiokirkonkatu 34:ssa tampereella. kesti se nyt jonkun aikaa.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ettei olis kyseessä tiedostojärjestelmän fragmentoituminen?

Jos poistelette ja kopsaatte aktiivisesti sovelluksia, soittoääniä tai logoja, niin muistilla käytetty levyjärjestelmä saattaa fragmentoitua ja siten varaa tietoa enemmän kuin mitä tiedosto vie tilaa. Tämä esiintyi mm. Siemensin ME/S45 -puhelimilla.

Ongelma poistuu kun formatoi muistin (jos T300:ssa on sellainen tai vastaava toiminto) ja kopioi uudestaan tiedot muistiin.

Jaa tämä viestiketju