1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE T200 ohjelmistoversio ja valmiusaika

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja pplehto, 11/9/02.

1. pplehto

Tykkäykset:
    0
    Onko puhelimeni R1A050 SonyEricsson T200:n uusin ohjelmisto? Entä minkälaisia valmiusaikoja muilla on tällaisella puhelimella? Itselläni kestää vain noin 90 tuntia ilman GPRS:ää ja ainoastaan 50 tuntia GPRS-päällä. Molemmat luvut sisältävät puhetta noin 30min. Aika onnetonta verrattuna luvattuun 220 tunnin valmiusaikaan ja 11 tunnin puheaikaan.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Onko puhelin/akku kovin uusi? Ehkä se ei ole päässyt vielä täyteen tehoonsa?

3. pplehto

Tykkäykset:
    0
    Puhelin ja akku on noin kaksi viikkoa vanha. En kyllä tajua, miksi kaikki kysyvät aina ensimmäisenä akun ikää. Kyllähän se hetken / korkeintaan pari latausta kestää kunnes akku on täysin varautunut mutta tässä ei siitä ole kysymys (ellei akku ole täysin surkea tekele). Aikaisemmissa puhelimissani luvatut lukemat ovat pitäneet vähintään 75 prosenttisesti paikkansa. Tällä puhelimella ei pääse edes puoleen luvatuista toiminta-ajoista. :(

4. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    T39:ä vaivasi joissain erissä samanlainen ongelma, luvatun 300 tunnin sijaan valmiutta oli noin 70 tuntia. Tämä viime talvena. Kuulostaa aikalailla samanlaiselta ongelmalta, huollossa vaihtoivat suoraan uuteen puhelimeen.

5. hxe

Tykkäykset:
    0
    r600 sama ongelma

mulla on vajaan kuukauden ikäisessä r600-puhelimessa puheaikaa n. 1 tunti ja valmiusaikaa n. 42 tuntia, ollut alusta alkaen.

onko tuo sitten normaalia kun on luvattu puheaikaa 2 - 4 h, valmiusaikaa 90 - 150 h.

onko tuossa jotain vikaa?

6. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: r600 sama ongelma

Mielestäni ei ole normaalia.

7. pplehto

Tykkäykset:
    0
    Tuo R600:n valmiusaika kuullostaa suunnilleen samalta kuin kaverillanikin. Tuosta kun tekee pikaiset laskutoimitukset noiden pienempien luvattujen arvojen kanssa voi todeta, että yksi tunti puhetta pienentää valmiusaikaa 45h eli jäljelle jää 45h => 42h pysyy melkein luvattujen rajojen sisällä. Kannattaa ottaa GPRS pois, mikäli se on päällä turhaan, koska ainakin T200:ssa se tuplaa valmiusajan (pääsemättä silti lähellekään luvattuja lukuja).

8. jyriaho

Tykkäykset:
    0
    T200 latausajat

Minulla on myös ongelmia SonyErisson T200 puhelimen kanssa
    akun virran kanssa. Puhelin on ollut minulla jo n.3 viikkoa
    ja olen ladannut sitä ainakin 7 kertaa eikä virta pysy kuin korkeintaan
    3 päivää. Ja puhun puhelimella todella vähän. Pitää kai viedä takaisin
    liikkeeseen ja kysyä mikä siinä mättää.

9. HWmouse

Tykkäykset:
    0
    Ostin oman R600:ni vähän käytettynä ja se on ollut nyt lähinnä laturin ja datakaapelin jatkeena koneessani. Alussa valmiusaika oli aika tarkkaan 2 vrk, mutta nyt parin kk päästä luurin saamisesta oli jo kolme päivää ilman latausta ("GPRS päällä") ja yksi pykälä lähteny akusta. Kokoajan netissä luuri kestää sellaiset 5h. Ilmeisesti tuo R600:n akku heräilee pikkuhiljaa :) Ja nuo ajat ilman puhumista.

10. pplehto

Tykkäykset:
    0
    Mun T200:n toiminta-aika edelleen kuukauden käytön jälkeen max. 90h, josta puoli tuntia puhetta. Yleensä ei edes kestä ihan noinkaan kauan. Ajattelin ensi viikolla viedä korjattavaksi, jos ehdin.

Mulla on ohjelmistoversiona R1A050. Onko jollain uudempaa?

Jaa tämä viestiketju