1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE S500i käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Fortsai, 17/2/08.

1. Fortsai

Tykkäykset:
    0
    Eli mä oon nyt vakavasti harkinnut ton kännykän ostoa, mut kaikki puheet näppäinten halkeilusta ja akun kulumisesta vähäisessäkin käytössä on saanut mut miettimään. Noi näppäimethän piti korjata, mut silti luin jostain, että ihmiset ketkä olivat ostaneet ko. kännykän tän vuoden puolella oli silti saanut halkeilevat näppäimet riesakseen.

Mun lukemat viestit on niin ristiriitaisia. Toiset sanoo et se malli on ihan paska, näyttö pimenee, näppäimet halkeilee, ääni särisee, kamera jumittaa, valot ei toimi yms. Toiset sen sijaan sanoo jopa yli 5kk käytön jälkeen ettei oo ollu mitään ongelmia. Mitään suurempia ainakaan.

Toi ei oo ainakaan mulle mikään halvin mahdollinen kännykkä, joten en todellakaan haluisi sitten pettyä viikon sisällä kun kännykkä hajoaa käsiin.

Jos löytyy käyttökokemuksia niin olis tosi kiva, arvostan jokaista mahd. kommenttia.

Tässä vielä kuva: http://www.knowyourmobile.com/siteimage/scale/800/600/10539.png

2. RayMay

Tykkäykset:
    0
    Hei,

itse ostin S500i:n joulukuussa, en muista tarkkaa päivää. Kokemuksia:

+ Ensimmäistä kertaa viitsin käyttää matkapuhelinta MP3-soittimena. Äänenlaatu pieksee Creativen ämppärin mennen tullen.
    + Pidän yleisesti pienestä koosta, ulkonäöstä ja liukuläpästä.
    + SE:n pettämätön softa, ei bugailua.
    + Vuorokauden-, vuoden-, kellonajan ja ties minkä mukaan vaihtuvat teemat ovat hauska bonus.

- Pari päivää sitten huomasin että 12:sta näppäimestä neljä on halki... Pitää kävästä verkkokaupassa kysäsemässä mitä ovat mieltä. Ei haittaa käyttöä, eikä tuota edes huomaa jos ei näppäinvalot pala, mutta onhan se älytöntä ettei kestä edes kahdeksasosaa takuuajasta.

- Ensimmäistä kertaa sain pettyä SE:n puhelimen äänenlaatuun. Aikaisemmin on vain Nokiassa ollut moittimista. Nyt ei aina meinaa saada selvää, edes sillä paremmalla korvalla.
    - Mun rähmäkäpälille hieman turhan pienet näppäimet, tulee virhepainalluksia. Ei kuitenkaan häiritsevissä määrin, tekstarit naputtaa nopeasti silti.

All in all: Itse olen erittäin tyytyväinen puhelimeen. Mielestäni näppäinten halkeilu ei ole pieni asia, mutta jos saavat nuo kohtuuajassa vaihdettua halkeilemattomiin, niin täyden kympin puhelin, ainakin omaan käyttöön. Tai no, miinus siitä kaiuttimen laaduttomuudesta.

Jaa tämä viestiketju