1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE p900 jumittuu

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja ayifa, 21/12/03.

1. ayifa

Tykkäykset:
    0
    Onko joku muu huomannut tällaisen tapauksen? Siis kun minä kirjoitan jotteriin (käytän sitä emailin kirjoittamiseen T9 käyttäen) ja painan ykköstä että saisin esim pisteen tai pilkun, niin kun pääsen hymiöihin (tai miksi niitä kutsutaan :) ) niin laite jumittuu. Sieltä ei pääse mihinkään. Joutuu poistamaan akun ennenkuin saa laitetta toimimaan. Voiko joku kokeilla, olisi kivaa tietää jos laitteessa tai softassa on vika.

2. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    joo frendi oli kokeilemassa liikkeessä p900, ei tehnyt mitään ihmeellistä niin tuli teksti "muistin ylivuoto" tms ja sovellus suljetaan

ps. ei ostanut

3. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    ai tuon "muistin ylivuoto" jutun takia ei ostanut ?
    kaverillas erittäin hyvät syyt jättää ostamatta..

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselläni tulee yhdellä "1":n painalluksella "pisteet ja pilkut"-valikko, mut jos painan kaksi kertaa ykköstä niin saan ne hymiöt. Ja puhelin ei jumita.

Mitä yrität saada kirjoitettua?

Olisikohan ollut et sillä oli tehty jotain raskasta ja sit annettu kaverilles? Jos tuo on kaikilla päätöksenteon kriteeri, niin ei olisi varmaan mennyt paljoa esim 6600:aa kun ekan käynnistyksen jälkeen voi todeta et onpas hidas softa... :eek:)

Ei sit viitsinyt bootata ja lähteä tyhjältä pöydältä kokeilemaan? Itselläni ei ole moista ilmoitusta tullut reilun viikon käytön jälkeen. Eikä ole kaatunut kertaakaan, kuten esim. 6600 pari kertaa viikossa...

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mullakaan ei varsinaisesti ole kaatunut mutta joka ikisen softan asennuksen jälkeen kone buuttaa ittensä ja sit tulee et suorituskyvyn parantamiseksi puhelin on käynnistetty uudestaan

6. mobiilisti Vieras

Veikkaan, että sulla on jotain "kökköä" siinä. Mulla ei ole jumiutunut kertaakaan, enkä ole moista lukenut muissakaan foorumeissa.

7. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
  8. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tehnyt ton vaan kerran... Onks sulla muistikortit täynnä? Tai paljon muistia puhelimessa vapaana? Se vois vaikuttaa...

9. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    puhelimes 2megaa ja 128:n muistikortilla 40megaa tilaa. uskoisin että se johtuu siitä et mul on puhelimes kaikki softat joita oon löytäny :)

ei toi mua haittaa sillä se saa aina softan asennettua ja sitten vasta buuttaa...aikaa siihen menee hukkaan mutta ei mulla oo ainakaan ku aikaa ;)

10. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Aivan. Varmin tapa hoitaa puhelin käyttökelvottomaan kuntoon (tai PC) on asennella siihen kaikki mitä vastaan tulee. Itelles käy vähän samoin kun syöt kaiken mitä näet...

11. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    ...joku syy pitää olla kun rahat ei riitäkään...

Jaa tämä viestiketju