1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE P900 + Bt synkronointi

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jk, 17/2/04.

1. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    Onko joillakin kokemuksia otsikon yhdistelmästä, eli kannettavan usb paikkaan bt palikka ja tietojen synkronointi ja netin käyttö kaikki bt:n yli. Jos on niin mitä bt palikoita olette käyttäneet, ja miten vaikeaa alku on ollut. Itse olen tähän asti käyttänut paketin telakkaa kyseiseen ja ainakin sen asentaminen ja käyttöön otto oli helppoa.

2. Marde

Tykkäykset:
    0
    Varsinaisesti usb-palikasta ei ole kokemusta, mutta kannettavassa on tdk:n bluetooth-kortti ja helposti on yhteydenpito sujunut P900:n ja kannettavan välillä.

Kortti on mallia http://www.tdksystems.com/products/intro.asp?id=342. Oli kyllä kalliimman puoleinen ainakin silloin, kun minä sen ostin.

Nettiyhteyksiin käytin tuota em. korttia ja mm. SE T68-puhelinta aikanaan, mutta en enää P900:sta. Pitäisi varmasti kokeilla, mutta en epäile, etteikö pelittäisi myös nykyisellä puhelimella.

3. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puolittain OT: eli Epoxin BT-DG03 hintaan 25€, puhelimena z600 ja käyttiksenä XP. Ei ongelmia.

4. jore

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on kanssa toi epoxin bt palikka ja synkkaus ja netti toimii hienosti btn kautta. Pystyykö bt:n kautta lukemaan sähköposteja ?? itse oon yrittäny mutt tulee aina joku "ei käyttöoikeutta" errori .

-JoRe

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eikös toi synkronointi vaatinu outlookkia? ite muistaakseni sitä kysyin ku mulla ei pelittäny ja sain sellasen vastauksen

Jaa tämä viestiketju