1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE P800 myöhästyy

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Guest, 17/9/02.

1. Guest Vieras

2. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  3. Tuamas

Tykkäykset:
    0
    Se jolle tämä oikeasti muka oli yllätys, huutakoon Hep!

Perusteluita myöhästymisen odotettavuudelle heti Lukko-Ässät pelistä palattuani.

4. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    HEP

Kuten jo viestissani sanoin, niin itse olin kuvitellut, etta SE saa puhelimen markkinoille viela taman vuoden aikana.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eipä ollut yllätys ainakaan mulle, jos kyseistä puhelinta ei saada markkinoille ennen ensi vuotta.

6. sm

Tykkäykset:
    0
    Ei todellakaan ollut yllätys. SE voidaan kuopata vuonna 2003. Sen verran heikolta näyttää tällä hetkellä. Nokialla pukkaa jo 3650 alkuvuodesta markkinoille. Kusessa ovat...

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ovat varmaan osittain kilpailijoita, mutta kuitenkin eri luokan laitteita.

8. mobiilisti Vieras

Kuopataan vaan...P800 on marginaalilaite joka tapauksessa eikä se nosta Ercciä ikinä mutta voi kyllä kaataa firman helpostikin.

9. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Hep! Tuttavalla kyseinen malli ollut käytössä muistaakseni samalla tai edellisellä viikolla, mitä 7650 tuli myyntiin Suomessa.

10. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    toi 3650 on katottuna tästäkin jo ihan susi, toi näppäinten asettelu on jo aivan kauhee. p800 sentään symbian os tms kunnon vehkeet jne.
    ja kyllä se SE viel nousee esim T300 tulos (naminami ;)) jos en ericssonia tai SonyEricssonia saa ostaa niin en osta mitään ;)

11. zeizei

Tykkäykset:
    0
    Varsinainen eksPERTTI kun näkee jo kuvasta että puhelin on susi...

Ja eikun paranee asiantuntemus...on siinä 3650:ssäkin Symbian OS.

:)

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Nyt jää itseltäni ks. puhelin aika varmasti ostamatta. Ennen joulua sen olisin ostanut, mutta turha sitä on intin jälkeen heinäkuussa enää ostaa. Sitten on jo uudet mallit käsissä.

13. sm

Tykkäykset:
    0
    Joo, no tunnen monta, joilla oli 7650 käytössä vuosi sitten. Oletkos koskaan kuullut protoista? Kysypäs huviksesi tuttavaltasi miten se puhelin toimii... ;) Olen tuota itsekin kokeillut... :D

14. Vekku

Tykkäykset:
    0
    Mahtaakohan SE tarkoituksella lykata P800 markkinoilletuloa silla verukkeella, etta tekevatkin siita kuitenkin 3G-puhelimen ja siten jattavat yhden mallin julkaisematta. Tama hypoteesihan aika hyvin menisi yhteen viimeisimpien julkistamisajankohtien kanssa.

15. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eipä ollut itsellenikään mikään yllätys, että myöhästyy. SE näköjään jatkaa osaksi sitä perinnettä mikä Ericssonilla oli, eli luurit myöhästyy ja jotku kuopataan, jo ennen ilmestymistä. 3650 susi, muka jo kuvasta nähtynä? no ihan miten vaan haluaa ilmaista, mutta susi se luuri tuskin on.

16. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    En oikein usko. Ja siinä tapauksessa alkais heidän tuote esittelyt oleen vitsejä.

17. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä mitä koulussa olen oppinut niin 3650 ei näytä yhtään sudelta. Matkapuhelin ja loistava sellainen tulee näin ensikatsomalta mieleen...

18. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihan susi? Oletko kokeillut? Nappainten asettuna nayttaa omituiselta, mutta kunnolla kokeilematta en uskalla ottaa niiden toimivuuteen kantaa.

Eikos 3650 ole myos Symbian OS?

Toivotaan, etta SE viela nousee vaikkei tilanbne nyt erityisen lupaavalta naytakaan. T300 on varmasti mielenkiintoinen vehje, mutta tuskin siita SE pelastajaksi ole. Varsinkin jos P800 kaltaiset myohastymiset jatkuvat.

19. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä tuo mikään yllätys ollut kun uutisen hesarista luin.

Oli jopa odotettavissa.

Nokia 7650 pesee sen 100-0 niin kauan kuin saa olla yksi markkinoilla. Ehkäpä myös sen jälkeen.

20. reijo

Tykkäykset:
    0
    Niin, 7650 pesee varmaan markkinaosuudessa mutta ominaisuuksissa...enpä tiedä. P800:ssa on kuitenkin kamera joka osaa tarkentaa, BT joka toimii myös langattoman handsfreen kanssa jne. Lisäksi siinä on viewereita wordille, excelille, Adobe Acrobatille ja vaikka mihin. Lisäksi HTML-selain jne jne jne.

Olin itse asiassa aika yllättynyt P800:n ominaisuuksista. Minä ainakin haluan sen luurin kunhan se nyt joskus tulisi markkinoille.

N7650 oli ihan hauska kun sitä testasin, mutta ominaisuudet ovat kumminkin eri luokkaa. N7650 ei herättänyt pakko saada -himoja, P800 herätti. (Olen käyttänyt molempia protoina.) Kosketusnäyttö soveltuu "hieman" paremmin työkäyttöön kuin N7650-tyyppinen näppis.

Jaa tämä viestiketju