1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE K810i vai Nokia E65?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja joni_s, 26/6/07.

1. joni_s

Tykkäykset:
    0
    Eli eli, olen katsellut tovin noita puhelimia ja miettinyt pääni puhki kumman ottaisin.

Haluaisinkin asiallista palautetta jo käyttäjiltä tai muuten vaan tietoisilta, kumpi on parempi? Olen nokian kannalla, koska se olisi mielestäni varma valinta, kun minulla on jo monta nokiaa ollut ja kaikkiin olen ollut tyytyväinen.

SE:n laatu hieman arveluttaa, onko se kestävä, häiriöitä? Ja muutenkin kaipaisin kommentteja Sony Ericssoneista.

Nokia menee sillä edelle että siinä on s60 käyttis ja se on ohuempi, mutta kummassa on isompi näyttö? Vaikea on valinta.

Kommentteja kaivataan. Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastanneille!

2. blingbling

Tykkäykset:
    0
    Kyllä Sony Ericssonit ovat ihan kestäviä ja käyttis on ainakin nopeampi kuin Symbianeissa, tosin siihen saa vain Java pohjaisia sovelluksia, ja ominaisuuksia on paljon vähemmän kuin "älypuhelimissa".

K810i:ssä on 2" näyttö ja E65:ssa on kai 2.2" (en ole varma kun Nokian sivuilla ei ole tietoja siitä). E65 on vain 1.5 mm ohuempi ja tuota ei varmaan edes huomaa ellei katso vähän pidempään.

E65:
    + WLAN
    + Symbian
    + Näyttö
    - Kamera
    - Ei radiota

K810i:
    +Kamera
    +Hyvä akku
    +Radio
    +Näyttö
    -QCIF videokuvaus
    -Ei WLAN, EDGE
    -MemoryStick Micro muistikortit (kalliita)

Itse ottaisin varmaan Nokian.

Jaa tämä viestiketju