1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE K750i Bugilistaa

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja flash_flash, 13/6/05.

1. flash_flash

Tykkäykset:
    0
    Tehdäänpä tälle oma ketju, ettei tarvii kahlata sivuja näitä varten....

Eli onkos muilla ollu samanlaisia "ominaisuuksia"? Puhelin kun on pidemmän aikaa (esim. yön yli) pitelemättä niin lyö jumiin ja kellon ajasta näkee koska tuo on tapahtunut =). Ja ei tapahdu mistään näppäimistä mitään vaan on pakko irrottaa akku. Sama homma, on sitten puhelin latauksessa tai ei.

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
  3. flash_flash

Tykkäykset:
    0
    näytössä/kalenterissa kuukausi englanniksi..........en ainakaan löytänyt mistä sitä voisi muuttaa

4. flash_flash

Tykkäykset:
    0
    mikäs idea tuossa muuten on, kun mp3:et kuulostaa mediasoittimen kautta paljon paremmalta kuin käytettäessä niitä soittoääninä?

5. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Tulee kovempaa?
    Ja toi kuukausi englanniks juttu on korjattu uudes softas.

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Ite huomasin kanssa ton. Musta noi kyllä kuulostaa huonommalta, vaikka laittais voimakkuuden ihan pienellekin. Tiiä sitte, mistä johtuu...

7. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Onkos kellään esiintynyt sellasta bugia, jos yrittää lähettää kuvan BT:llä luuri sammuu? :)

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    tietyissä tilanteissa laite kaatuu tuossa tilanteessa. Eli joidenkin laiteiden kanssa kaatu aina, joidenkin ei.

9. Mark_Q

Tykkäykset:
    0
    Minulla hyytyi K750 kahteen otteeseen siitäessäni kuvatiedostoja PC:lle. Tämä tapahtui päivityksen jälkeen, aiemmin en moista kokenut vaikka tiedostoja olen siirrellytkin suuntaan ja toiseen. Minulla A-Linkin dongle.

Sovelias,

Mitkä ovat niitä laitteita, joiden kanssa ei kaatumista tapahdu? Ja millä kaatuu aina? Kerrothan...

10. Megalo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 8GB
    Mulla luuri kippasi kun yritin lähettää kuvan Nokia 6680:iin. Ei sammunut kumminkaan vaan ruutu meni valkoiseksi, se oli kylläkin entisellä ohjelma versiolla. Uudella versiolla en ole kokeillut tekeekö saman tempun.

Jaa tämä viestiketju