1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SE K500i vs. 6600 vs. SX1

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja vilska, 4/11/04.

1. vilska

Tykkäykset:
    0
    Ostaisin ton SEn uutena, SX1 tai 6600 käytettynä. Sanokaas mikä kannattais ostaa. 6600 vaikuttais vähän paremmalta ku siinä on ne näppäimet suunnilleen normaalisti. Ja saako tohon 6600 mp3 soitinta ladattua?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  3. Universumin Keisari

Universumin Keisari

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Desire Z / Elisa
    SX1 --> Stereo Mp3 ja stereoradio

6600 --> Mono mp3

... Jos musan kuunteluun meinasit käyttää...

4. vilska

Tykkäykset:
    0
    kyllähän sillä musiikkiakin kuuntelis mutta en nyt ihan sitä varten sitä osta. surffailin netissä ja toi 7600 vaikuttais kans aika kiinnostavalta

5. mae

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa tutustua tuohos series 60 ohjelmatarjontaan, itselleni tuntuu kummalta edes verrata tuote se:tä kun on series60 luuria käyttänyt tovin en itse edes harkitsisi mitään suljetun käyttöjärjestelmän puhelinta. 6600 seen saa kyllä mp3 soittimia mutta ne soivat monona, eli kovin vakavaa musiikkikuuntelua ei pysty harrastamaan. sx1 taasen soittaa stereona ja siinä on lisäksi stereofmradio joten minä suosittelen sitä. Lisäksi mitä itse olen tuota 6600 päässyt kokeilemaan tuntui se ihan riivatun hitaalta käyttää, alitehoinen prosessori??

Jaa tämä viestiketju