Savuton elämä - keskustelua tupakoinnin lopettamisesta

cco

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
30
Puhelinmalli
Xiaomi Mi5
Mun projekti on edennyt siihen pisteeseen, että n. viikko sitten lopetin nikotiinin käytön kokonaan. Ei sinänsä vaikeeta, mut huomaan että tupakkaa tekis mieli välillä, nikotiinin kanssa nuo halut oli nollissa. En aio alottaa nikotiinia uudestaan, kyllä tää nyt vaan kestetään ku mies prkl!

Itse olen ollut polttamatta n. vuoden ja ilman sähköröökiä (vaihdoin tupakoinnin tähän) eli ilman nikotiinia n. 4 kk, edelleen tekee melko useinkin mieli nimenomaan tupakkaa. Tekee mieli hakea aski lähikaupasta ja polttaa oikein monta yhdellä kertaa.. Epäilen kyllä vahvasti että onnistuisi, lähinnä varmaan saisi ensimmäisellä kerralla pahan olon.

Mutta ei se mieliteko näköjään kovin nopeasti katoa. Tsemppiä sinne, kyllä sen kestää ?

Naksu

Punainen komentaja
Supermoderaattori
Palaute - 100%
108   0   0
Reaktiopisteet
933
Puhelinmalli
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Thanks @cco , tsempit sullekin! Kuten sanoit, kyllä sen kestää!

TSIGA

Veteraanijäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1194
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Itsellä n. 1.5kk ilman tupakkaa, vielä joutunut vetelemään nicopodseja mutta nekin vähenemään päin. Pikkuhiljaa..

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
17861
Puhelinmalli
OP6
Tämä päivä mennyt ilman tupakkaa ja vaan kolme kertaa kaupassa käynyt hakemassa karkkia, jäätelöä, keksiä, sipsiä, wingsejä, pullaa ja jne 🤣 ja ihan käsittämätön määrä tullut syötyäkin.

Ei tämä ainakaan vielä halvemmaksi tule 👀

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13406
Puhelinmalli
Op Nord
Tämä päivä mennyt ilman tupakkaa ja vaan kolme kertaa kaupassa käynyt hakemassa karkkia, jäätelöä, keksiä, sipsiä, wingsejä, pullaa ja jne 🤣 ja ihan käsittämätön määrä tullut syötyäkin.

Ei tämä ainakaan vielä halvemmaksi tule 👀
Onko paino noussut savuttomana ollessa?

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
13406
Puhelinmalli
Op Nord
23 vuotta savutonta aikaa. Mutta, minulla on autossa yksi tupakka jemmattuna. Voisin polttaa sen, polttamiseen vain yksi syy. Väsyneenä ajaminen. Tupakka on niinkus lääke siihen, auttaa keskittymiskykyyn.

Top Bottom