1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti & Omistajan vaihdon hitaus esteenä O:n vaihdo

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Solver, 5/1/04.

1. Solver

Tykkäykset:
    0
    Tarkoituksena oli tänään vaihtaa Saunalahden GSM liittymä DNA:n liittymään todettuani sen olevan edullisempi puheluillani 150e puheaikatarjouksen kanssa.(tänään viimeinen päivä kaiketi)

DNA:n liikekkeessä vaihdon tehdessäni luulin, että saunalahdelle jo viikkoja sitten toimittamani omistajanvaihto ilmoitus olisi käsitelty(18v ->liittymä omiin nimiin) ja liittymä olisi omissa nimissäni.

Kotona kuulin kuitenkin, että liittymä olisi edelleen isäni nimissä.(Isä oli soitellut aspaan ja perunut oman liittymänsä siirron, koska oman liittymän vaihto ei ollut onnistunut asianmukaisesti sonera->saunis)

Soitin saunalahden aspaan ja tarkistin asian. Liittymän omistajan vaihdon käsittelyaika heillä on kuulemma KUUKAUSI. Saunan aspa ei kuitenkaan asiaan "voinut" vaikuttaa, eikä voinut antaa numeroa/yhdistää henkilölle, joka asiasta vastaa.

Mikä voi kestää moisen asian käsittelyssä noin kohtuuttoman kauan? (moisesta operaatiosta vieläpä on hinnastossa suurehko maksu..)

Onko tässä tarkoituksena kiusanteko, vai mikä? Saadaanhan tällä lukittua asiakas näemmä operaattoriin kuukaudeksi..

Aspa myöskin ehdotti, että isäni vaihtaisi operaattorin, koska tämä saunan rekisterissä on edelleen isäni nimissä. Käsittääkseni kuitenkin liittymän omistaja juridisesti on tällä hetkellä kuitenkin minä, eikä isäni. Lähtien siitä päivästä, kun kirje on saapunut sanalahdelle tai hetkestä, kun paperit on allekkirjoitettu, vai? jos näin, niin isäni syyllistyisi rikokseen aspan ohjeiden mukaan toimiessaan, jos liittymääni toiseen operaattoriin yrittäisi siirtää.

Ei vaan tunnu kovin kivalta, että mahdollisuuteni hyödyntää kilpailevan operaattorin tarjousta heikentyy saunalahden pitkien käsittelyaikojen takia. S aspan "voimattomuus" palvella asiakasta tässä nyt eniten ottaa päähän. Muuta pahaa sanottavaa ei sauniksesta minulla ole omien, eikä kuulemieni asioiden perusteella, kuin tuo aspa.

2. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Re: Saunalahti & Omistajan vaihdon hitaus esteenä O:n va

Missään tapauksessa tavoitteena ei ole kiusanteko, eikä muutoksien kanssa viivytellä tahallaan. Lähettäisitkö minulle liittymäsi tiedot niin tarkistamme mistä tässä on kyse ja mistä mahdollinen käsittelyaika on johtunut.

T: Panu.

3. rennya

Tykkäykset:
    0
    Mulla sama ongelma meneillään, mutta en ollut vielä liittymää muualle vaihtamassa, halusin sen vaan omiin nimiin. On tehty omistajan vaihdos kuukausi puoltoista sitten. Oon lähetelly viestejä saunalahden aspaan useampaan otteeseen kysyäkseen mikä on tilanne vaihdon suhteen ja ilman minkäänlaista vastausta, paitsi sen automaattisen viestin jonka lähettävät ja olen myös yrittäny soitella sinne, nyt olen kyllästynyt soittelemaan kun eivät vastaa rupeaa vaan linja tööttäämään sen jälkeen kun olen vallinnut GSM palvelun...Taitaapi olla vaan paree vaihtaa operaattori, kun joskus saavat sen joskus mun nimiin....

4. Pakana

Tykkäykset:
    0

Paljonko tuo sitten maksaa? Mä olen koittanut selata noita hinnastoja enkä ole löytänyt.

Tai Panukin voisi vastata jos sattuu linjoille: Mitä maksaa kolmen SL Tasahinta liittymän omistajan vaihto yksityisestä yritykseksi ja yritystasahinta liittymään?

5. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti

Yritystasahinta-liittymän hinnaston mukaan:

- Liittymän numeron tai tyypin vaihto 6,05 €

Todellisuudessa emme ole perineet näitä, mikäli asiakas on halunnut siirtää liittymänsä yrityksen nimiin. Tarvitaan ainoastaan valtakirjat käyttäjiltä ja virallisella allekirjoituksella varustettu tilauslomake yritykseltä. Valtakirjat ja allekirjoitetun tilauslomakkeen voi toimittaa faksilla tai kirjeitse. Homma hoituu helpoiten ollemalla yhteydessä Saunalahden yritysmyyntiin:

- sähköposti myynti@saunalahti.fi
    - puhelin (09) 4243 0800, avoinna arkisin 8.30 - 16.30
    - faksi (09) 4243 0869

T: Panu.

6. Pakana

Tykkäykset:
    0
    OK, kiitoksia. :)

Jaa tämä viestiketju