1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti MMS ei toimi edelleenkään ! !

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Zyklon, 22/10/03.

1. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku nyt ihan rautalangasta vääntämällä kertoa T610 MMS asetukset saunalahdella,olen tilannut ne suunnilleen 24kertaa viestillä ja toiminut niin kuin on käsketty mutta ei...Viestit kyllä lähtee mutta tulee perille tekstiviestinä,sinulle on saapunut.....yms.....Osoitteen lopun olen vaihtanut net --> fi eikä auta sekään.Eli ilmeisesti asetukset pitää syöttää manuaalisesti kun tuo viestillä tilattavat niin sanotut "asetukset" ei toimi.

Asiasta olen Plehdolle lähettänyt 4-5 pikaviestiä ja vastauksen sain kolmanteen,suoraan kopioidut MMS asetukset Nokian 7650.Niistä nyt ei hirveänä ole hyötyä kun puhelimen asetukset on muissa merkeissä aivan erillaiset,suppeammat.Reilu viikko sitten Plehti käski ottamaan yhteyttä että laitetaan homma kuntoon,"yllättäen" homma ei edelleenkään ole kunnossa eikä herraa tunnu edes se kiinnostavan,perustan tämän väitteen niihin 4-5 pikaviestiin jossa jokaisessa on ollut aiheeseen liittyvä kysymys ja ainakin minulle pienenä äiti opetti että on KOHTELIASTA vastata kysymykseen.

Tein uuden aiheen koska olen samasta asiasta möyrinyt varmaan 3 eri aihetta ja ne on ajan saatossa mennyt unholaan enkä näin ole asiaan saanut vastausta.

2. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Ei varmaan Plehtikään ehdi kaikkiin vastata heti, on miehellä varmasti muitakin töitä kasapäin...

3. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Eipä kysymyksesi ole minnekään unholaan vaipuneet, mutta MMS-ongelmasi osoittautui varsin erikoiseksi. Vastaavia ongelmia ei ole tullut aikaisemmin vastaan. Asia on työnalla.

T: Panu.

4. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Asia selvä.Toivottavasti asia korjaantuu pian.

5. Guest Vieras

Eikös tämä ole loistavaa asiakaspalvelua saunikselta kun tälläkin foorumilla asiakaspalvelu pelaa.

Eipä näy Soneran, Radiolinjan, DNA asiakaspalvelua täällä päin.

Mielestäni olis hatunnoston arvoinen paikka näinkin poikkeuksellinen palvelu, tosin jos tämä olisi suuremmassa yleisön tiedossa pl:n sähköposti olisi jo mennyt tukkoon ajat sitten.

6. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aihetta sivuten, mistä asetukset sauniksen mms ja gprs-palveluihin.
    Tänään aukes liittymä mutten pääse nettisivuille koska ei ole salasanaa ja aspa ei tykkää vastata.

7. terpaa

Tykkäykset:
    5
    Mulla on kanssa ollut samaa ongelmaa. Että vastaanottaja saa tekstiviestinä lähettämäni viestin. En kyllä ole aivan varma onko vika vastaanottavassa puolessa(epäilen että on. vaikka yhteen sonera liittymään ja yhteen telia liittymään en ole viestejä saanut menemään useista yrityksistä huolimatta. Ja asetuksien rukkaamisesta vastaanottajan päässä), koska itselleni jos lähetän viestin tulee viesti puhelimeen asti. Ja olen joillekin muille kavereille onnistunut viestejä lähettämään.

8. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Mikäli MMS-viestit näkyvät vastaanottajan päässä legacy -viesteinä, niin vika on mitä ilmeisemmin vastaanottajan päässä.

9. Jussi123

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ARC s, N8, GalaxyTab
    Minulla Saunalahden mms-viestit menevät välillä perille ilman kuvaa ja toisinaan taas kuvan kera. Joskus on käynyt myös niin, ettei viesti ole mennyt perille ollenkaan. Tai sitten vastaanottaja on saanut jonkun virheilmoituksen.
    Pari kuukautta sitten Soneran asiakaana ollessani mms-viestit menivät aina perille. Nämä kaikki viestit ovat lähetetty samalle vastaanottajalle, jonka asetukset ovat olleet kokoajan samat.
    Missähän mahtaa nyt olla vika?
    Ja ilmaisiako ovat, kun eivät laskuerittelyssä ollenkaan ole näkyneet? Toisaalta minusta tuollaisesta vajaavaisesti toimivasta palvelusta ei mitään voikaan veloittaa, joten pistäkäähän homma toimimaan ja sitten myös laskua tulemaan.

10. TharDen

Tykkäykset:
    0
    Hih, sitä mäkin oon ihmetellyt... oon lähetellyt mms-viestejä, joskus menee perille, joskus ei mut yksikään viesti ei o laskutukseen päivittynyt. :D

11. Jussi123

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ARC s, N8, GalaxyTab
    Ja jos joskus tulevaisuudessa päivittyvät, niin kyllä aika meteli nousee, jos laskuttavat noista vajaa viesteistä. No mutta sitä katsotaan sitten.

12. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Itse asiassa MMS-viestien lähettäminen ja vastaanottaminen tapahtuu Saunalahden liittymillä täysin vastaavasti ja jopa samoja järjestelmiä käyttäen kuin Sonerallakin. Eli on varsin yllättävää jos toisella toimii ja toisella ei toimi. Jotta asian selvittelyssä päästään eteenpäin, niin laitatko puhelinnumerosi, puhelimen mallin minulle yksityisviestillä niin pääsemme ongelman selvittelyssä eteenpäin.

MMS-viestit maksavat 35snt/kpl hinnaston mukaisesti. Puheluerittely ei näytä tällä hetkellä MMS-viestejä - puute korjaantuu ensi viikolla, mikäli kaikki menee aikataulun mukaisesti.

13. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tekstiviestit eivät toivottavasti noin paljoa maksa :) Ok, ymmärrän, kiireessä tulee virheitä (turha viesti)

14. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Toimii

Hei
    Minulla toimii mms-viestit ja gprs. Sain eilen joltain Saunalahden asetussivun ja sieltä ohjeet, kuinka laittaa gprs asetukset. Panulta sain aikaisemmin mms-asetusohjeet ja kaikki pelaa nyt hyvin.

15. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joko ongelma alkaa minun kohdalla Plehti selvitä,jos voisit hieman valottaa että mikä tässä nyt mättää? Tässä on nyt kumminkin jo muutama viikko tätä jauhettu.

16. Mika84

Tykkäykset:
    0
    Aivan! Itse olen ihmetellyt monesti kun esim Nokia tms ongelmia puidaan newsgroupeissa, ettei firmalla ole muka YHTÄÄN työntekijää, joka tietäisi asioista yhtään mitään, tai lukisi newsgrouppeja tms.

Panu tekee kyllä todella arvokasta PR:ää tuolla newssienkin puolella.

Ja Soneran johtajat suoltavat silkkaa paskaa esim Soneran sähköpostiongelmien syistä. Ihmeellistä tuollainen, jos on ongelmia, miksei niitä myönnetä, vaan pallotetaan asiakkaita ja annetaan niiden ymmärtää olevansa tyhmiä ja tekniikan armoilla.

17. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu,kyllä minäkin arvostan että Plehti täällä foorumilla vastailee kysymyksiin yms...Eipä ole muiden operaattorien edustusta paljoa täällä näkynyt.Tosin toisaalta miksi pitäisikään näkyä,kyse on kumminkin vaan yhdestä foorumista internetissä mutta kumminkin...Olisi vaan mukava saada vihdoinkin nuo MMS viestit toimimaan,tai ainakin hieman tietoa missä mättää..Asiaa on tietääkseni jo hoidettu toista viikkoa eikä asia ole mihinkään kummennut.Ei jaksaisi kumminkaan ruveta tuon takia operaattoria vaihtamaan,tosiasia on vaan se että pikku hiljaa alkaa mennä hermot.

18. Erkkimerkki

Tykkäykset:
    0
    Tämä kertoo Saunalahdesta sen, etteivät asiakkaat saa vastauksia muualta kuin julkiselta keskustelupalstalta.

19. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Tiedän kyllä että ainakin yksi Nokian työntekijä lukee tätä foorumia. Pitää vaan olla firmassa aika suuri herra että voi jotain julkisella keskustelupalstalla sanoa. Ihan kaikilla kun ei oo oikeutta puhua firmansa puolesta.

20. hyper9999

Tykkäykset:
    0
    Jos kommentoi firman asioita julkisesti ilman lupaa, siitähän saa potkut.

Jaa tämä viestiketju