1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti laskutus

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja DigitalRulez, 1/12/03.

1. DigitalRulez

Tykkäykset:
    0
    Miksi saunalahden laskuissa on aina 3 eri hintaa. Minun laskussani oli 17€ laskun erittelyssä, 21€ lasku paperissa ja 25€ hinnan kohdalla!!!!

2. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Anteeksi nyt en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat... Laitatko asiasta tarkemman kysymyksen vaikka yksityisviestinä. Laita mukaan puhelinnumerosi ja laskunnumero, jota kysymyksesi koskee, niin katsotaan asia kuntoon.

T: Panu.

3. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Puheluerittely tökkii

Hei
    Minulla tökkii oma-Saunalahti-sivulla puheluerittely. Onko siinä jotain häikkää, vai onko minun omissa tiedoissani jotain omituista.

4. Espoon kunkku

Tykkäykset:
    0
    Oiskohan joku noista hinnoista alviton? (17+alv=~21)

5. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Itse asiassa tämä asia ratkesi seuraavasti:

1. sivulla on yhteenveto sisältäen kausi-, kerta- ja käyttömaksut
    2. sivulla on kausi- ja kertamaksujen erittely
    3. sivula on käyttömaksujen erittely

Veroton summa löytyy 1. sivulta samoin kuin ALV erittelykin.

6. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Toinen laskutus asia. Olen sulkemassa saunalahden liittymää, koska sille ei ollutkaan käyttöä. Noh pitäisi maksaa 8e kk maksuja joka riittää 22.12 asti, en ole viellä laskua maksanut. Sovittiin että eräpäivä muutetaan huomiseksi. No mun on se lasku pakko maksaa, tiedän mutta tuon kk maksun erotuksen, joka on huomisen ja 22 päivän välillä pitäisi miinustaa laskusta. Elikkäs jos nyt sulkisin liittymän, sulkeutuisi heti joutuisin maksamaan kk maksuja 22 päivään asti. 2vkon irtisanomisajalla on turha itkeä, koska se on YLI 2vkoa. pitäisi saada vähennys kk maksuista, joita SL ei vähennä. Kyse on nyt lähinnä periaatteesta, ei rahasta.

7. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Jep. Pitäisi kysellä ensin isiltä/äidiltä, ennenkuin alkaa avautumaan netissä.

8. DigitalRulez

Tykkäykset:
    0
    Öö plehti selitti noi mulle mutta kiitos kumminkin

9. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Onko normaali Sauniksen menetelmä laskuttaa kahden kuukauden kk-maksut kerralla?

10. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Ei, laitatko minulle asiakasnumerosi ja laskunnumeron niin katsotaan asia erikseen.

11. mkarvine

Tykkäykset:
    0
    Avopuolison laskussa on menny aina kuukausimaksut yhden kuukauden edellä, eka laskussa oli kahden kuukauden maksut. Eihän asiassa mitään kunhan muistaa vaan tarkistaa kuukausimaksun päiväykset etteivät kahdesti veloita.

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Minkäs takia eräpäivä on muuten koko ajan vaan aiemmin? Aiemmin se oli luokkaa 28.xx.200x mutta viimelasku 21.xx ja uusin peräti 18.xx... Menee hankalaksi tällainen.

13. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Laskun maksuaika on 14 päivää laskun päiväyksestä. Marraskuun laskut on tuotettu, päivätty ja toimitettu eteenpäin joulukuun ensimmäisellä viikolla. Ensimmäisten GSM-laskujen päiväys oli 3.12 ja eräpäivä 17.12. Suurin osa laskuista lähti marraskuun osalta 4.12.

Laskut tuotetaan ja postitetaan kunkin kuukauden päättymisen jälkeisen kuukauden ensimmäisellä viikolla, jolloin laskujen eräpäivä asettuu 15-20. pvä:n tietämille.

14. mkarvine

Tykkäykset:
    0
    No niin. Aikanaan kun minunkin liittymä aukesi, siinäkin veloitettiin heti kahden kuukauden kuukausimaksut.

Nyt vaihdoin liittymätyyppiä. Vaihtopäivämäärästä eteenpäin, uuden liittymätyypin kuukausimaksut on veloitettu kaksi kertaa, kuten ennenkin, vaikka vanhankin liittymätyypin maksut on maksettu kuukausi eteenpäin.

Eli saman kuukauden maksut yritetään laskuttaa kaksi kertaa. Näin kai sitä voittoa sit tehdään.

Muistakaa tarkistaa jos olette vaihtaneet liittymää tai liittymätyyppiä.

15. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Joops, vaihdoin liittymätyypin th+ -> gsm+ tässä 16.4 ja nyt ainakin homma toimi ihan ok.

Ihmeen myöhässä tulee vaan laskut kun laskutuskausi on 1.4-30.4 niin oma laskuni on päivätty 11.5, yhden firman liittymä 10.5 (muistaakseni) ja äitini liittymässä ei ole laskua ollenkaan (siis ei näy edes oma.saunalahden laskupavelussa).. Kuitenkin nyt on jo 15.5 eli puolivälissä kuuta mennään.

Eihän tämä suoranaisesti minua/meitä haittaa, rahansa sauna saa vaan myöhemmin ;) (mikäli laskut olisi tehty heti 3-4.5 niin eräpäivä olisi jo ensiviikolla).

16. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Tuollaiset virheet korjataan tottakai..
    Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun tms.

17. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    On oltu jo, keskiviikkona mutsi soitteli laskustaan. "Se on tulossa" sanottiin vaan.

18. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mutta olet saanut jo laskun? Yleensä mulle on tullu lasku ennen puolta kuuta, koska eräpäivä on ollut tähän aikoihin, mutta viime kuun laskua ei ole vielä edes tullu. Kaippa se sieltä tulee, kunhan ehtivät lähettää.

oma.saunalahti.fi ei kerro myöskään viime kuun laskusta mitään.

19. eph

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Joo, oma lasku tuli eilen eli 14.5.

20. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Sama homma mulla. omasaunalahti ei kerro viime kuun laskusta mitään eikä laskua ole kuulunut.

Jaa tämä viestiketju