1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Futis GSM

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja hellqvist, 28/5/05.

1. hellqvist

Tykkäykset:
    22
  2. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ehkä sen takia, että tuo FutisGSM on räätälöity Palloliiton kanssa eikä se ole yleisessä tarjonnassa? (tai siis suuren yleisön tiedossa) Ja sitäpaitsi löytyyhän tuolta sivulta nuo hinnat aivan mainiosti.

3. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Silti haluaisin nuo hintatikedot paperilla.

Minä en ainakaan luota että KAIKKI tiedot netissä ovat oikeita.

SAMA SIVU väittää että futis gsm toimii 150 maissa vaikka saunalahden omien sivujen mukaan löydän vain noin 110! Onhan mulla uusi simkortti. Kyllä kai se on mekittävä virhe.

Sen lisäksi väittetään että toimii SONERAN verkossa, no sehän on totta mutta mun futis toimii kyllä tällä hetkellä ELISAN verkossa!

Jos on noin isoja virheitä sivulla niin miksi pitäisi luottaa että hinnat ovat oikeita??? Jos Saunalahti olisi lähettänyt kotiin futis gsm hinnaston niin mulla olisi ainakin ollut ne tiedot paperilla, nyt on vain websivu jossa on paljon muita virheitä.

Entäs jos tulee hinnanmuutoksia, mistä saan niitä?

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Soita Saunikselle ja pyydä hinnasto paperilla. Tulostavat luultavasti sinulle sen hinnaston nettisivuiltaan... ;)

5. hellqvist

Tykkäykset:
    22

6. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Miksi nykyään pelataan aina sähköpostitse? Mikset soita? Sillä tavalla saat varmasti palvelua paljon nopeammin kuin mailitse.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Perjantaina? aamulla vai ?
    Nythän on tosiaan maanatai ja kello noin kymmenen. eli mennyt virastoaikaa tunnti - työpäivä, riippuen koska lähetit perjantaina.

En lukenut kyseisen liittymän ehtoja, mutta ei ole ollenkaan itsestään selvää että siitä paperilla mitään on. mm. SLllä on toimitus ehtoja joissa tiedot ilmoitetaan heidän nettisivuillaan tai sähköpostilla, joten noissa tapauksissa ainakin kanattaa tallentaa nuo itselle talteen.

8. deri

Tykkäykset:
    0
    No mitä tilaat sellaista liittymää, jonka hinnastoakaan et tiedä.

9. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Kyllä minä nuo hinnat tiedän MUTTA se ärsytti minua hiukan että SAUNALAHTI lähetti minulle hinnaston jossa oli kaikki muut SAUNALAHDEN liittymien hinnat mutta FUTIS GSM ei ollut mukana!

Saunalahden asiakaspalvelu lähetti mulle futis gsm hinnaston kun minä pyysin.

Jaa tämä viestiketju