1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti, 2650 ja MMS-asetukset

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja b, 31/5/05.

1. b

Tykkäykset:
    0
    Ei vaan tuu noin mms asetukset tohon puhelimeen oikein. Vaikka manuaalisesti ja automaattisesti oon hakenut asetukset. Kokeili telefinlandin liittymällä niin tuli asetukset ja pystyi lähettämää siihe kännykkää taustakuvan.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Sauniksen systeemi tunnistaa kapulan IMEI:n perusteella (kuten luultavasti muutkin), tälöin mitään tietoa kapulan hw:n, firmware ja mahdollisen muun softan osalta ei siirry oikein itse asetusjärjestelmään. Eli noiden osalta on aina naimisissa niiden asetusten kanssa jota kukin asennusjärjestelmän ylläpitäjä on nähnyt hyväksi/kapula asettaa. Luultavasti kaikki pyrkivät parhaimpaan toimivuuteen, mutta tuskinpa yhtään edes 95% varmuudella toimivaa järjestelmää saadaan näillä perusteilla rakennelluksi.....

3. Celleri

Tykkäykset:
    5
    Kai siihen nyt Saunalahdellakin voi itse vaikuttaa mitä sieltä tulee, esim. TF ja Sonera tarjoaa mahdollisuuden tilata asetukset itse juuri siihen puhelimeen jonka siihen viestiin kirjoittaa.

Automaatit on automaatteja, mutta...

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En ole ikinä tilannut, mutten myöskään nähnyt yhtään järjestelmää mihin saisi täydellisesti syötettyä puhelimen tiedot. Siis muutakin kuin merkin ja mallin. Tuo merkki ja malli riittänee noin 90-95% tapauksista. Sitten tarvitaankin jo tietoa ohjelmistosta (versio), mahdollisesta puhelimen HW revisiosta jne..... yritäppä mennä vaikka tilaamaan MMS asetukset jollekin Smartphonelle johon olet päivittänyt käyttiksen pykälällä ylös/alaspäin alkuperäiseen nähden. Jotenkin tuntuu että asetukset kyllä tulee, mutta toiminta on vähän sinnepäin jos niinkään.....

5. Celleri

Tykkäykset:
    5
    Tässä olikin kyse ihan perus kalikasta joka ei ole edes vasta markkinoille tullut.

6. b

Tykkäykset:
    0
    onko mitää tehtävis että vois vastaanottaa mms viestejä?

7. Celleri

Tykkäykset:
    5

Jaa tämä viestiketju