1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahtelainen liittymätyypissä laskutusongelmia!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Senior_TG, 17/7/04.

1. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    Minua lähinnä kummastuttaa miten jokaisella operaattorilla on enemmän tai vähemmän ongelmia laskutuksen suhteen. Pitäisikö sitä siis jokaisen laskun tullessa istahtaa laskimen laskun ja oman puhelinlogin kanssa pöydän ääreen pariksi tunniksi ja tarkistaa lasku läpi kotaisin.
    Tällä kertaa oli äiteelle tullut saunalahdelta lasku jossa oli saunalahden välisistä puheluista veloitettu normaali 4c/min. Virhe tässä on se että äiteellä on kesäkuussa avattu Saunalahtelainen-liittymätyyppi jossa puhelut pitäis olla saunalahden liittymiin 0e/kk aina 1000min asti.
    Puheluita oli tehty 46min joten yli tuon ei ainakaan oltu menty...
    Kyllä ne tietenkin tuon korjaavat mutta jos ei olisi laskua kateltu tarkkaan niin helposti olisi tuokin pieni summa jäänyt huomaamatta..jotenkin masentaa vain tälläinen tumpelointi. Olin siis siinä uskossa että saunalahdella homma pelaisi....

EDIT: Oli äitee soitellu asiakaspalveluun ja virhe oli korjattu. Siellä päässä oli liittymällä ihan normaali laskutus eli oli mennyt jo heinäkuun puheluistakin tuota veloitusta eli 4c/min. Eli koko tarjousta ei oltu huomioitu. Toisin sanoen seuraavankin laskun saa oikaista..Elikkä kaikille tiedoksi:

HUOM. Jos sinulla on Saunalahtelainen liittymä niin tarkista laskuistasi ettei sinulla juokse normaali 4c/min veloitus saunalahden keskinäisistä puheluista. Varsinkin iäkkäämmät ihmiset eivät näitä juttuja todellakaan itse huomaa.....

2. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mikäli heinäkuussa soitetuista puheluista on veloitettu normaali hinta vaikka niiden pitäisi olla toinen ja laskutusta ei ole vielä tehty, niin heinäkuun osalta oikaisu tehdään jo tulevaan laskuun eli lasku tulee oikein. Siis laskuttamattomia puheluita voidaan erittäin helposti korjata eikä tarvitse erillistä hyvityslaskua.

3. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    hyvä tietää

4. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Ei ongelmia kyseisen liittymän kanssa.

5. karkka

Tykkäykset:
    2
    Minulla ja monilla muillakin täällä foorumilla on ollut vastaavia ongelmia. Panu Lehti on täällä luvannut, että kun ongelmat on tuotu esiin ne korjataan automaattisesti muillekin. Eipä vaan tunnu asia niin olevan! Saavat mukavasti ylimääräistä kun "vahingossa" laskutetaan väärin kunnes ehkä asiakas huomaa ja reklamoi. Eniten tässä potuttaa, että joka laskun joutuu oikeasti käymään tarkkaan läpi.

t: Kerim

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    [OT]Tämä lienee jo tullut kymmenissä viesteissäsi selväksi. Kiitos. :/[/OT]

7. Arska99

Tykkäykset:
    1
    Parempi se on ihan julkisesti dissata niin kauan, kuin aihetta on. Hyvällä tuurilla tilanne parantuisi edes ajan saatossa, kun negatiivista mainetta kerääntyy.

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kaikilta yrityksiltä löytyy ns. hankalia asiakkaita eikä heidän krooninen valituksensa saa yleensä muuta kuin pahaa mieltä aikaan molemmin puolin.

Ikävä tosiasia.

(Enkä tässä viestissä nyt viittää kehenkään tiettyyn henkilöön tai yritykseen, onpahan vain yleinen toteamus.)

9. karkka

Tykkäykset:
    2
    Vaikka yrititkin poistaa kommentin vaikutusta minuun, uskon sen tarkoittaneen minua. En ota hernettä nenään, mutta en silti ymmärrä miksi Saunalahtea kohdellaan silkkihansikkain. Panu itse lupasi aikaisemmassa ketjussa minulle, että nämä saunalahtelainen liittymän väärin laskutetut laskut korjataan automaattisesti muillekin. Nyt luin täältä, että näin ei ole tapahtunut. Miksi antaa lupaus jos se ei pidä? Miksen saisi tuoda asiaa julki täällä? Kenenkään ei tarvitse näitä viestiketjuja lukea, jos ei halua. Kaikki, jotka ovat kyllästyneet aiheeseen, näkevät jo heti otsikosta ettei se kiinnosta heitä. Luulen myös, että on Saunalahdenkin edun mukaista pidemmän päälle, että ne ongelmat löydetään ennen kuin kuluttajaviranomaiset alkavat tutkia laskutussotkuja.

Joko minulla ja foorumin lukijoilla on ollut vain huono tuuri tai sitten laskutusepäselvyydet ovat Saunalahdella todellinen ongelma. Ajatelkaapa jos näin monella foorumin lukijalla, jotka ovat huomanneet virheen laskutuksesta, on ollut ongelma kuinka paljon niitä on kaikilla asiakkailla. Lisäksi kuinka moni ei ole tarkistanut laskuaan ja maksanut liikaa.

Kaikilla on omat mielipiteensä ja ilmeisesti minutkin on nyt leimattu ainaiseksi valittajaksi, mutta en välitä asiasta niin kauan kuin tunnen olevani oikeassa. Nyt alkoi kesäloma, joten tämä ei ollut herne nenässä kirjoitettu. Ihan rakentavassa mielessä syvällisempää pohdintaa vain.

t: Kerim

Jaa tämä viestiketju