1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahdesta päivää...

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja hk, 30/6/05.

1. hk

Tykkäykset:
    0
    ...kiinnostaisiko edulliset matkapuhelut...jne..
    Tällainen puhelu tuli päivällä. En paljon piittaa noista puhelinkaupustelijoista, koska en ole antanut numeroani siihen tarkoitukseen. Varsinkaan tässä tapauksessa, koska minulla on nimenomaan Saunalahden liittymät, on ollut jo vuosikaudet! Pitäisiköhän protestiksi vaihtaa operaattoria. Elisaltakin on soiteltu useaankin otteeseen ja seuraava joka soittaa, saa haisevan vastalauseen melko pikaisesti, että varokaa vaan tyhjän soittelijat!!

2. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Heh, oikein! Et oo varmaan ainoa joka aukoo päätä (tai suunittelee aukomista) noille puhelinmyyjille. Voi olla aika kivaa noilla kauppiailla työskennellä... kuunella päivästä toiseen vi**uilua, mutta jos ei pidä ammatistaan vaihtaa sitten alaa ;)

Minua ei kyllä ole piiiitkiiin (*kop*kop*) aikoihin kukaan häiriköinny uusilla liittymillä, olisko joku vuosi aikaa. Aina sanonu jyrkän vastauksen.
    Kauppias - "Kiinnostaisiko Teitä uusi hyvä uber ylivoimanen kännykkäliittymä?"
    Minä - "En vaiha liittymää, olen tyytyväinen nykyiseen."
    Kauppias - "Muttakun nyt jos vaihtaisit meidän liittymään saisit kesämökin saunoineen ja selänpesijöillä jne jne"
    Minä - "Maksan vaikka 10e/min nykyisellä liittymälläni, mutta en vaiha"´
    Kauppias - "No selvä, kiitos, kuulemiin"
    Minä - "Tsau"

3. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    ... olisin kyllä ottanu ton kesämökin ...

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    elisasta mulle tos kevääl soittivat 3peräkkäisenä päivänä ja joka kerta sanoivat poistavansa mut listalta mut puheluja tuli...viimisel kerral ärähdin jo siihen malliin et se puhelu loppu lyhyeen.

nyt yks kerta joku venäläinen soitti:
    "onko hetki aikaa puhua, ois tjarjolla ljuontaistuotteita"
    ei oo nyt just aikaa puhuu
    "njo vjoinko soittaa mjyöhemmin"
    ei kuule kiinnosta p*skan vertaa sun luontaistuotteet
    "njo enjhän mjinä mjillään pahalla soittanut"
    ei kiinnosta...klik

kaverin faija tekee silleen kun lehtimyyjät soittaa et sanoo "tääl ei osata lukea..klik"...ei kuulemma oo monteen vuoteen soitettu :D

mut tosiaan toi on naurettavaa et esim saunalahdelta soitetaan saunalahtelaisel et vaihda liittymää

5. kieran Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Entäs jos kyse olikin siitä että Saunis halusi huolehtia asiakkaistaan ja olisi vaan tarkistellut että asiakkaalla on edullisin liittymätyyppi hänen käyttöönsä...;)

6. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Nopeimmin pääsee noista liittymän tuputtajista sillä, että sanoo työnantajan maksavan puhelinlaskun. Ei tarvitse selitellä enempää ja normaalilla järjellä varustettu myyjä lopettaa siihen.

7. -blashyrkh-

Tykkäykset:
    0
    Sitten otetaan selville firman tiedot, ja tehdään yritys soppari ja koko puljun liittymät vaihtoon.
    Hyvällä kytkyllä lähtee liittymät kiertoon.

8. flamingo

Tykkäykset:
    0
    Ei ne mistään Saunalahdelta soita. Saunalahti on ostanut jonkun erillisen puhelinmyyntifirman palveluita ja näille myyjille sitten kerrotaan että esitelkää itsenne olevanne Saunalahdelta.

Näin mahdollinen asiakas tunnistaa paremmin mistä on kyse, kuin että myyjä sanoisi: "Täällä digiphone expertiltä tomi tomppeli päivää".

Uskokaa pois, ei Saunis itse noita liittymiä kauppaa, vaan ovat ostaneet "myyntipalvelut" joltain kolmannen osapuolen nyrkkipajalta.

Näin ollen ei heillä ole suoraa pääsyä Sauniksen numerotietokantaankaan ja siksi tulee näin "saunalahti tarjoaa saunalahden liittymää saunalahden asiakkaalle"-puheluita.
    Sama homma pyörii myös Tele Finlandilla, Kolumbuksella jne.

9. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    takoitinkin lähinnä että saunalahdelta kauppaavat omia liittymiään saunalahden asiakkaille...ihan sama se mikä firma siel sauniksen nimis soittaa

10. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Ko. yrityksillä ei välttämättä ole operaattoria erittelevää kontaktijärjestelmää tai materiaali on vanhentunutta. Toisin sanoen, eivät välttämättä tiedä soittaessaan, että liittymä on Saunalahdella.

11. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    uskoisin kyllä niiden näkevän ja jopa päivittyvän automaattisesti tiedostojärjestelmään.

ja itsellenikin on soitettu saunalahdesta, vaikka ollut kohta 2v saunis

12. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Logiikallasi em. yritysten edustajat kuluttaisivat kallisarvoista aikaa soittelemalla turhaan asiakkaille, joilla on jo päämiehen liittymä ja tämä olisi soittajan tiedossa? Not likely.

13. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Nimenomaan, Saunalahdella näitä "kiusankappaleita" taitavat olla ainakin Coleq Connections sekä PPMedia.
    Edit:
    Tietääkseni työ em. firmoissa on suurelta osin osa-aikaista sekä opiskelun ohessa. Palkkauksessa on provinsio myytyjen liittymien mukaan. Tällöin, kuten Killerwhale totesi, ei ole mitään järkeä tuhlata aikaa jo ennestään Saunalahtelaisiin.
    Toisekseen, taitavat aina puhelun alussa kysyä liittymän, joka henkilöllä on käytössä.

14. karjaj

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy Gio
    Kyse taitaa olla tässä tapauksessa siitä, mitä jo viranomaistaholta tutkitaankin, eli kone arpoo "randomilla" mitä tahansa numeroita ja niihin sitten soitellaan. Tästä syystä myyjä ei tiedä mitään operaattorista ja salaisiinkin numeroihin tästä syystä soitellaan.
    Kyseessä on Saunalahden kyseenalainen jälleenmyyjäyritys, ei Saunalahti itse.

15. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Mikäköhän järki tässäkin oikein on? Luulisi olevan myyntifirmallekin etu, että tulisi mahdollisimman vähän turhia soittoja. Tai sitten firman ja operaattorin välinen sopimus on laadittu siten että firma saa provikat jokaisesta soitosta, ja firma pyrkii siksi tekemään mahdollisimman paljon soittoja muusta välittämättä.

16. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Jos firma vaihtaa liittymiään, niin se ei ole mun päänsärky. Toisekseen mulla ei ole firman liittymää ja valitettavasti firma ei maksa mun puhelinlaskuja.
    Toi "firma maksaa mun puhelinlaskut" on vaan hyvä keino lopettaa lyhyeen liittymä tyrkytykset niin puhelimessa kuin marketin ständi "myymälässä".

17. -blashyrkh-

Tykkäykset:
    0
    Ständillä toimii vallan hyvin. Sinnikäs ja hyvä puhelinmyyjä selvittää taustatiedot ennen soittoa.

18. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Niin paitsi jos jokin järjestelmä soittaa randomilla johonkin numeroon. Mites siinä selvittelet taustoja?

19. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Kyllä kai Saunalahdella on myös omia myyjiä, kun kerran hakevat Contact Centeriin työntekijöitä myymään Suomen parhaita operaattorituotteita kesäksi ja mahdollisesti myös syksyksi..

20. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Vinkki puhelinmyyjille: Ennen soittoa tarkista seuraavat asiat: www.siirretytnumerot.fi Mikä operaattori?

www.fonecta.fi tarkista onko numero SALAINEN. Jos on jätä kiltisti soittamatta.

Itselleni salaiseen numeroon tuli Tele Finlandilta puhelu ja lopetin puhelun lyhyesti.

Jaa tämä viestiketju