1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahden toimitusaika, kokemuksia?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Telep, 20/1/03.

1. Telep

Tykkäykset:
    0
    Menin tilaamaan netin kautta Saunalahden KPiKor (aargh)-liittymän edullisten puheluhintojen vuoksi. Mielenkiinnosta kyselen, onko kellään kokemusta, kuinka nopeasti ne tuon liittymän toimittavat?

Olin aiemminkin SaunalahtiJippiin asiakas, mutta tuli kalliiksi kun tyttöystävällä on Radiolinja, johon sitten vaihdoin. Kuitenkin suurin osa muista puheluista on Soneraan, joten tuo uusi liittymä sopii minulle kuin nakutettu. Halvat puhelut tyttöystävälle ja halvat (halvemmat kuin Soneralla itsellään!) puhelut Soneraan.

Nyt sitten vaan jännitetään, pysyykö firma edes kesään asti pystyssä... vaikka en minä voi väittää kauheasti Jippii Groupin taloutta seuranneeni. Taisivat tuossa saneerata melkoisesti.

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kaksi viikkoa kesti aikoinaan (puoli vuotta) sitten itselläni. Eli ei ne kovin kiirettä pidä.

3. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    oon hiljan tilannu saunalahden-liittymän siinä ei menny kun vähän yli viikko kun sain omani postitse.

4. Telep

Tykkäykset:
    0
    Ovatkos nuo liittymät olleet heti käyttövalmiita? En millään muista, miten oli kun joskus pari vuotta sitten tuollaisen viimeksi tilasin.

5. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vajaa pari vuotta sitten tilasin Jippiin littymän. Noin viikossa tuli, kirjattu kirje piti käydä postista hakemasta.

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Minulla meni muistaakseni kaksi viikkoa.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Heti kun olet kirjatun kirjeen postista kuitannut,niin voit simin heittää puhelimeen käyttövalmiina

8. Telep

Tykkäykset:
    0
    Saunalahden asetussivuilta (oma.saunalahti.fi) näkyi, että liittymäni on avattu tänään - vielä päivällä siellä luki "tilauksessa". Tuosta voisi varmaan olettaa, että liittymä on jo postissa tai vähintäänkin menossa?

9. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eiks hesarissa ollu mainos että "5 numeroon ilmaisten tekstiviestien lähetys?" ja numerot saivat olla minkä tahansa operaattorin numeroita..
    En ajatellut mutta oliko mainos tyyliin "tammikuun ajan"?

10. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Eikun aina. Noiden numeroiden muuttaminen vain siitä ennalta valistusta maksaa että kun olet ne kerran valinnut ei kannata kavereita/tyttöystävää kovin usein pistää kiertoon.

11. Telep

Tykkäykset:
    0
    Heh.
    Tuli muuten tänään postissa tuo liittymä, eli ei mennyt kuin kaksi päivää tilauksesta. Ripeää toimintaa!

12. rs500

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli ennen kuukausimaksuton jippii ja kun vaihdoin tuohon "kipikor" liittymään niin se tuli voimaan seuraavan vuorokauden alusta kun soitin asiakaspalveluun. On muuten ensimmäinen asiakaspalvelu johon vastattiin noin 10:sekunnissa klo 18 illalla, kokemusta on radiolinjalta ja dna:lta joissa saa roikkua n30min. yleensä...

13. Telep

Tykkäykset:
    0
    Onkohan ne muuten palkanneet sinne jo osaavampaa väkeä... on todella huonoja kokemuksia Jippiin asiakaspalvelusta sekä laskutukseen, että yleisesti liittymään ja nettiin liittyvissä asioissa. No, eivät nuo huonot kokemukset silti estäneet minua hankkimasta taas heidän liittymäänsä :) Täytyy vaan välttää viimeiseen asti ihmiskontaktia.

14. Abra Ham

Tykkäykset:
    0
    Siis voisiko joku ystävällinen JIPPIIN käyttäjä kertoa, miten kauan se "lähetä textareita ilmaisexi 5 kaverille" tarjous on voimassa? ja voiko niitä lähettää samaan tyyliin kuin dna-maraton:illa eli vaikka ihan koko ajan ilman että tulee lisää maksua?

15. Telep

Tykkäykset:
    0
    Siis kyseessähän ei ole mikään rajoitettu tarjous, vaan liittymätyyppi. Eli jos hommaat semmoisen liittymän, voit lähettää jatkossa viidelle kaverillesi ilmaiseksi tekstiviestejä. Aina, ja ihan mihin aikaan päivästä ja kuinka paljon tahansa. Tai ainakin kunnes Saunalahti menee nurin tai ne päättävät muuttaa hinnoittelua ;)

16. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    kun mä soitin saunalahden aspaan niin jonotin ainakin puoli tuntia!!
    (ex-saunalahden asiakas)

17. Abra Ham

Tykkäykset:
    0
    no eihän siitä tule mitään erillistä kk-maksua vaan siis se on ihan liittymätyyppi?

18. Telep

Tykkäykset:
    0
  19. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Tietty ku lukis Saunalahden sivuilta niin tuonkin tietäisit. Tarvisi joka asiaa erikseen kysyä ;)

Anyway, Ei tule. Pelkkä liittymän kk-maksu. Joitain euroja.

20. Abra Ham

Tykkäykset:
    0
    juu, no anteeksi jos kysyin koska ole aloittelija liittymissä ja tarvitsin nimenomaan KOKEMUS-neuvoja :(

Jaa tämä viestiketju