1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahden tekstiviestikeskus sekosi?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja muokkedee, 30/1/04.

1. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuota noin, lähetin äskön tekstiviestin, jonka jälkeen tuli about 20 tekstiviestiä takaisin putkeen ja ne ovat tulleet minulle jo noin 2-3 kk sitten ja nyt ne tulivat uudestaan? Viestit tulivat aivan peräjälkeen.

Kellään muulla käyny vastaavaa? Onko siis mulle tulleita viestejä säilytetty jossakin viestikeskuksen muistissa tuo aika?

Lisäksi eilen vastaajaan oli jätetty viestejä kello 19-20, jolloin puhelimessani ei ollut kuuluvuutta (olin maanalla) ja vastaajaan jätetyistä viesteistä tuli ilmoitus vasta puhelimeen kello 22.

Eli onko Saunalahden viestikeskuskessa ruuhkaa vai mistä vika johtuu?

2. @nu

Tykkäykset:
    0
    Minä lähetin tuossa parisen tuntia sitten pari viestiä, kumpikaan ei lähtenyt eteenpäin. Ajattelin ensin, että josko vika olis puhelimessa, niin sammutin ja käynnistin uudelleen, no sen jälkeen viestit lähti ja tuli sitten lisäksi sellaisia viestejä, mitä eilen oli tullut jo puhelimeeni.. Ilmeisesti vika oli sitten saunalahdessa...

3. Mikse

Tykkäykset:
    0
    Yhdentoista maissa testasin ja Tasahinta+ - Tasahinta+ toimi ihan normaalisti enkä ole saanut mitään viestejä...

4. SYS 49152 Vieras

Tota noin, anteeks, tää menee pilkunviilaukseks mut Saunalahti käyttää Soneran viestikeskusta. Saunalahden oma on poistunut käytöstä jo aikaa sitten. :)

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Näinhän tuo on. Mutta todella ihmeellistä, miksi tuli noin 20 viestiä putkeen kännykkään yhtä äkkiä ja kaikki iki vanhoja. Mutta "mukava" kuulla ettei vika ole yksinään minussa, vaan taitaa olla useimmillakin.

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jos viestit ovat tulleet jo aiemmin sinulle, niin sitten puhelimesi sekoilee.

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voipi olla, kun onhan kyseessä Nokia :)

Ei mutta nuo viestit tosiaan on tullut viime syyskussa mulle ja nyt ne tulivat uudestaan. Katselin vähän aikaa että miten yhtä äkkiä tulee viestejä kavereilta ja sitten lueskelin, että hetkinen, nämä on tullu ennenkin. Mutta tosiaan, voi ja varmaan johtuukin puhelimesta. Tosiaan mulla ei syyskuussa ollu tätä puhelinta?

8. @nu

Tykkäykset:
    0
    On aika ihme, jos johtuu puhelimesta, kerta tännekkin tuli uudestaan vanhoja viestejä, vaikkakin vaan eilisiä..
    Puhelimena SE..

9. IFF

Tykkäykset:
    0
    Tuskinpa vikaa on puhelimessa. Meillä on yht. 5 liittymä ja pari kk sitten myös yhteen liittymään tuli peräjälkeen n. 40-60 viestiä. Silloin SL:n aspa ilmoitti S:n viestikeskukseen laite- tai ohjelmavian, mene ja tiedä?

10. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ok, oliko ne saapuneet viestit kuinka vanhoja? Koska mulle tuli nyt viime syyskuulla tulleita viestejä, eli tässä on väliä neljä kuukautta. Miten on mahdollista, että mulle tulevat viestit on olleet viestikeskuksessa tallennettuna NELJÄ kuukautta? Ja miksi ne tulivat juuri tänään kaikki viestit noin 5 sekunnin sisällä puhelimeen?

Kaikkea outoa voi näköjään sattua. Osaisikohan Panu sanoa, mistä tälläinen outo ongelma/tapaus johtuu?

11. IFF

Tykkäykset:
    0
    En muista tarkka kuinka vanhoja olivat viestit, mutta muistikuva on että luokka 2-4vko vanhoja viestejä oli ainakin mukana. Mielenkiintoista on että kaikki viestit olivat tullet jo aikaisemmin perille. Maalaisjärjellä tehty johtopäätös on että niitä näköjään säily/säilytetään!

12. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    En osaa tosiaan Saunalahden puolesta kommentoida. Useimmiten jos vanhoja viestejä ilmestyy uutena puhelimeen, niin vika on ollut puhelimessa.

No Panu vastannee varmasti paremmilla tiedoilla.

13. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Mulle on jo sinänsä ihan uutta, että viestejä säilytetään viestikeskuksessa sen jälkeen, kun ne ovat kerran vastaanotettu.

Salaliittoteoriaan voisi jatkaa, että Echelon toimii tuollakin tasolla...

Jaa tämä viestiketju