1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Saunalahden puhelimista

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Nokkeli, 22/1/08.

1. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    Mahtaakohan kaikki Sauniksen puhelimet olla sim-lukitsemattomia? Kaikissa malleissa ei sivustoilla lue "puhelin ei ole sim-lukittu".
    Olen harkinnut erään sim-lukitsemattoman puhelimen ostoa (Saunalahti), josta myyjän mukaan myös kytky maksettu pois.
    Eroaako puhelin jollain lailla niistä joita liikkeet myy, esim jotain eroja ohjelmistoissa tms? Tai pystyykö samalla lailla päivittämään puhelimen itse pc-suitella jne.

2. JPW™ Vieras

Jos puhelin on sim-lukitsematon, niin puhelin on kuin suoraan tehtaalta tullut. Mikähän puhelin mahtaa olla kyseessä?

3. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    6500 slide.Ja näyttäis olevan sauniksen sivuilla joitakin muitakin malleja joissa ei mainintaa "puhelin ei ole sim-lukittu"
    anyway myyjä kuitenki sanoi sonerassa käyttäneensä ja että puhelin ei ole sim lukittu.

4. JPW™ Vieras

Joo, ei mainita tästäkään puhelimesta, joka mulla on, mut on sim-lukitsematon.

5. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Ei välttämättä sanotaanhan sauniksen sivuilla, että puhelin saattaa olla lukittu tms.
    Ohjelmisto eroaa lähinnä valikon kuvakkeiden osalta. Sauniksella selain kuvake on saunawap, soneralla surport jne. kun normaalisti ehkä lukee internet vakiohjelmistolla varustetussa laitteessa.

6. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    joo ja sonera ja saunalahti ei varmaan ole samassa verkossa. Va miten se nyt menee; Saunalahti, elisa, kolumbus vai miten?
    No pitää toivoo että toimii kun ostin sen luurin ja myyjä sanoi ettei ole lukittu ja kytky purettu myös. Ja huuto netin palautteiden puolesta myyjä luotettava.

7. JPW™ Vieras

Eikös siellä pitäisi olla ne molemmat? Saunawap sekä internet? Ainakin näin muistaakseni oli mulla N70:ssä. Voi tietysti olla, et sen jälkeen on ominaisuutta muutettu...

8. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    Piti soittaa Sauniksen aspaan ja kysyä sim lukituksesta. Tällä hetkellä ainut sim-lukittu oli joku samsungin malli Z560 tms.
    Mikäli puhelimen kohdalla ei ole mainintaa sim lukitukseta nii se on lukitsematon.
    Huh helpotuksesta...

Juha W: onko tuo Juwa city joku Juvasta tehty enkukielinen juttu? piti ihan kurkata kun tuo Juva on aika lähellä Savonlinnaa

9. JPW™ Vieras

Haha! =D Ei...Mun oma keksimä nimi..

10. samumanu Vieras

Elisakin aloittaa kokonaan sim-lukosta luopumisen, en voi kertoo miksi tiedän mutta lähde todella luotettava, eli kai ne saunikselakin luulisi näin tekevän. Vielähän on markkinoilla sim-lukittuja mutta kun ne loppuvat niin asia on sit hiukka paremmin, kuluttajalle kai kohtuu hyvä uutinen!

11. Nokkeli Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    SGS6
    Sain vielä mailina vahvistuksen samaisesta asiasta ja san vielä lukea myös, ettei saunalahden puhelimet eroa millään lailla kaupasta ostetuista. Homma sit ihan reilassa. Puhelin minulla todennäköisesti 4.2 maanantaina postin tuomana :)

Jaa tämä viestiketju