1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahden palvelutekstiviestit

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Rhagfyr, 12/1/05.

1. Rhagfyr

Tykkäykset:
    0
    Puhelimeen tuli tämä Saunalahti-kansio ja Oma.saunalahti-kansiossa on saldo-valikko, josta olen saldoa kysellyt. Nyt oma.saunalahti.fi-sivuille puheluerittelyyn on ilmestynyt näistä saldokyselyistä 0.060 euron palvelutekstiviestimaksu. Ennen saldon käyttöä tarkistin paljon saldon kysely tulee maksamaan ja sain kyllä tämmöisen viestin takas: "Oma.saunalahti osion palvelujen käyttö on maksutonta."

Elikkä käsitykseni mukaan tämä saldokysely pitäisi olla maksutonta, joten mikä taas mättää tällä Saunalahdella?

2. sorsa

Tykkäykset:
    0
    Ei ole maksuton, vaan 0,06€/kysely. http://saunalahti.fi/gsm/saldokysely.php

Ja mistähän asian tarkistit?

3. rbrbrb

Tykkäykset:
    0
    Saldokysely on maksuton, mutta siellä on muita osioita jotka maksavat.
    Katso kortin palveluvalikosta puhelimestasi "hinnat" kohtaa. Sieltä selviää mikä maksaa ja mitä.

4. rbrbrb

Tykkäykset:
    0
    Siis vielä kerran on maksuton käytettäessä Saunalahden kortin palveluvalikkoa. Jos lähettelet kyselyjä johonkin numeroon, niin maksaa varmasti.

Nyt oli kysymys Saunalahden kortin valikosta.

5. Rhagfyr

Tykkäykset:
    0
    Ja mistähän asian tarkistit?[/quote]

Sieltä puhelimen Saunalahti-kansion Hinnat-valikosta Oma.saunalahti-hintatiedot. Ja sieltä tuli "Oma.saunalahti osion palvelujen käyttö on maksutonta". No olen sitten ehkä käsittänyt asian väärin, mutta ei tuo ole kyllä kovinkaan selkeästi ilmoitettu...

6. rbrbrb

Tykkäykset:
    0
    Sieltä puhelimen Saunalahti-kansion Hinnat-valikosta Oma.saunalahti-hintatiedot. Ja sieltä tuli "Oma.saunalahti osion palvelujen käyttö on maksutonta". No olen sitten ehkä käsittänyt asian väärin, mutta ei tuo ole kyllä kovinkaan selkeästi ilmoitettu...[/quote]

Ei sitä sen selvemmin voi ilmoittaa;)
    Maksuton se on.

7. Rhagfyr

Tykkäykset:
    0
    Niin, sitä olen käyttänyt saldoa kysellessä.

8. sorsa

Tykkäykset:
    0
    Lähetin itse Saunalahti-palveluvalikosta kyselyn hinnat Oma.saunalahti palveluista juuri äsken ja sain vastauksen:" Saldokysely maksaa 0,06 eur/kpl, muiden oma.saunalahti osion palvelujen käyttö on sinulle maksutonta."
    Tuo Saunalahti valikkohan ei tee muuta, kuin lähettää tekstiviestin johonkin numeroon. Olisihan se nyt kummallista, että olisi kaksi eri tekstiviestisaldopalvelua, joista toinen maksaa ja toinen olisi ilmainen.
    Todennäköisesti tuo hintatietovastaus on ollut aikaisemmin virheellinen. Voithan valittaa asiasta Saunalahdelle, jos viitsit ja kertoa heidän vastausksensa tänne foorumille.

9. rbrbrb

Tykkäykset:
    0
    Niin lähetin minäkin, ja NYT NÄYTTÄÄ MAKSAVAN.

Olen joulukuussa lähetellyt kyseisen palveluvalikon kautta kyselyjä, eikä niitä erittelyssä ole näkynyt. Samaten tein hintakyselyn tuolloin, ja takaisin tuli viesti ON MAKSUTONTA. Lisäksi soitin asiakaspalveluun asiasta(joulukuussa), ja sanoivat ON MAKSUTONTA.

Eipä ole enää.....

Jaa tämä viestiketju