1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahden liittymän toimitusaika ?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Jape, 20/3/04.

1. Jape

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan tilannut netistä ? Kauanko kesti tulo ? Itse tilasin viikko sitten.....

2. hallikj

Tykkäykset:
    0
    Luitko toimitus ehdot ym. jutut? et tainnut?
    Toimitus aika on n.10päivää

3. Jape

Tykkäykset:
    0
    Toimitusajasta

Enpä itse asiassa ole toimitusehtoja lukenut, eikä minulla ole sille mikään kiire, kun tulee ns. ylimääräiseksi liittymäksi, joten tulee kun tulee. Mutta hyvä tietää, että n. 10 päivää ehkä menee.

4. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    En tiä jos avaat ihan uuden liittymän sauniksen uudella numerolla, mutta numeronsiirrossa menee min. 10 arkipäivää.

5. Jake^^

Tykkäykset:
    0
    Silloin joskus mulla meni reilu kuukausi... Oli myöskin numeron siirto...

6. tommy55

Tykkäykset:
    0
    Niin, numeronsiirrossa menee se n. 10 päivää mikäli kaikki sujuu ongelmitta. Mikäli asiakkaalla on ongelmia (esim. luottotiedot, kirjoitusvirheet, eri omistajat yms.) niin tuo viivästyy tottakai. Mutta ongelmitta tuo n. 10 vrk.

7. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    SL:n liittymän toimitusaika on noin 5 arki päivää, eli jos tulee viikonloppu eteen: tilaat perjantaina menee maanantaihin ja kun tilaus on käsitelty niin on jo perjantain ja liittymä lähtee postiin maanantain ja saat sen kotiin tiistaina. Tämä oli ns huono skenaario.

Jos taas on numeronsiirto kyseessä niin siitä voi tulla lisää odottelua.

8. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti

Mikäli tilaa postin välityksellä, niin GSM -liittymien toimitusaika on tällä hetkellä uudella numerolla 3-4 arkipäivää ja numeronsiirtotapauksissa ellei ilmoita haluttua siirtopäivää noin 5-6 arkipäivää. Mikäli haluaa itse määritellä tietyn numeron siirtopäivän toimitusaika on 10 arkipäivää.

Jälleenmyyjiltämme uudella numeron liittymän saa heti käyttövalmiina matkaan ilman odottelua.

T: Panu.

9. Fabu

Tykkäykset:
    0
    Mikä on tällähetkellä odotusaika Saunalahdelle mikäli tekee numeronsiirron jälleenmyyjällä?

10. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs kauan siinä kestää, että Saunalahdelta pitäisi lähteä uusi sim-kortti tulemaan, kun on tilannut numeronsiirron? Itse tilasin siirron noin 8 vuorokautta sitten ja kaiken pitäisi olla ok (tunnistauduin verkkopankin avulla, ei ole luottohäiriöitä tms. ja sitä paitsi olen ennestäänkin asiakas), mutta edelleenkin oma.saunalahti.fi ilmoittaa, että seurantatietoja siirrettävälle numerolle ei ole. Noh, viikkohan tässä on toivottuun siirtopäivään vielä aikaa, joten ei sinänsä toistaiseksi mitään hätää, mutta kunhan kyselen.

11. Jake^^

Tykkäykset:
    0
    Ei kannata hätäillä. Itselläni kesti n.1kk. Mutta silloin taisi olla Saunalahdella ongelmia SIM-korttien saatavuudessa(tai jotain).

Jaa tämä viestiketju