1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Saunalahden laskutus sekoilee

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja manlyman, 24/10/11.

1. manlyman

Tykkäykset:
    9
    Huomasin just ettei maksamani lasku näynyt Oma.Saunalahti palvelussa maksettuna. Selvittelin asiaa Sauniksen laskutuksen kanssa ja heidän mielestä se tilinumero mikä laskussa on ilmoitettu, ei ole enää Saunalahden tilinumero?!?! Olin että WTF, no ei voi mitään, Saunalahden ongelma, koittakaa selvitellä.

Tiedoksi tämä vaan kaikille että se on nyt Sauniksen päässä laskutus sekaisin, maksut ei mene perille.... ilmeisesti joku mestari mennyt sulkemaan sen 405511-alkuisen tilinumeron jossain osassa heidän/pankin järjestelmää ja Saunikselle maksetut rahat valuu minne lie mustaan aukkoon :D

Hieman harmittaa, koska maksoin juuri uudesta päätelaitteesta ja sitä nyt sitten odotellaan varmaan kuukausi pari että saavat sotkunsa selvitettyä.... grrrr...

1 henkilö tykkää tästä
  2. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    Maksoit ilmeisesti muuta kuin oma.saunalahden kautta?

Ja sullehan tuosta ei saa mitään kuluja tulla, jos Saunalahti ei ole mitenkään tuota tilinro muutosta sulle ilmoittanut.

3. manlyman

Tykkäykset:
    9
    Homman vitsi onkin siinä, että lasku on pari viikkoa vanha e-lasku, maksettu verkkopankissa. Eipä ole ikinä tällaista laskutus failia tullut kohdalle; firma sulkee pankkitilinsä (?) ja silti lähettää asiakkaille laskut vanhoilla tilitiedoilla...

Tai sitten tää on vaan joku Nordean fail, olis kyllä sekin eka kerta...

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3454
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Laskut kannattaa maksaa oma.saunalahden kautta, näkyy välittömästi operaattorilla.

5. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    Ja sieltä oma.saunalahdesta saa valittua myöskin ilmaisen tekstarimuistutuksen, kun uusi lasku saapuu Oma Saunalahti -sivuille. Itse olen tuota käyttänyt jo ties miten pitkään ilman ongelmia.

6. puhuja

Tykkäykset:
    1
    Mutta asiakkaan kannalta kätevin lienee e-lasku, jos verkkopankkia käyttää usein. Kaikki saapuneet laskut ovat silloin yhdessä paikassa. Oma.saunalahteen jos saisi tekstarimuistutuksen myös laskun eräpäivän lähestyessä, saattaisi parantaa toimivuutta.

1 henkilö tykkää tästä
  7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ensin kirjautua SLn sivuille, sieltä etsiä lasku ja siitä edetä veihevaiheelta ja kirjautua vielä lisäksi pankin sivuille, jos haluaa eräpäivänä maksaa niiin prosessi tehtävä eräpäivänä...

8. timo-gk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    196
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia
    Asiat voi aina mieltää ja tehdä itselleen niin helpoiksi tai hankaliksi kuin haluaa. Mulle tuo oma.saunalahden kautta tapahtuva laskujen maksaminen, mahdollisuus muuttaa eräpäivää kulutta myöhemmäksi jne. sopii. Helppoa, ei ongelmia.

9. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Totta tuo, itse olen käyttänyt Oma SL sivua ties kuinka kauan, varmaan viimiset kolmevuotta. Ikinä ei ole tullut laskun kanssa mitään ongelmaa. Heitin sen vielä keväällä automaattisesti suoraveloitukseen kun tietää mitä puhuu ja mikä paketti niin laskut ovat pysyneet +-5€ tarkkuudella jokakuukausi.

10. hellqvist

Tykkäykset:
    22
    Huomasin äsken saman asian. 16.10 maksettu lasku oma saunalahden sivuilta ei näy vieläkään saunalahden tiliote sivulla maksettuna. Vastaanottajan tilinumero on se sama 405511-248586 tilinumero.

Lasku oli tosiaan maksettu oma.saunalahden sivuilta (Aktia).

11. manlyman

Tykkäykset:
    9
    No nih nyt tuli ilmoitus että ovat löytäneet sen mun maksuni ja yhdistäneet sen oikeaan laskuun :)

Kiva jos näitä on jokunen tuhat kappaletta ja käsin yhdistelevät niitä siellä talkoovoimin... olisko taas kerran sellanen "kun nää meidän koneet" -tyyppinen tilanne ollut

Jaa tämä viestiketju