1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahden lasku taas virheellinen!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja karkka, 16/4/04.

1. karkka

Tykkäykset:
    2
    Vaikka Panu Lehti lupasi aikaisemmin asian korjaantuvan niin nyt kuitenkin saunalahtelainen liittymän laskussa on velotettu saunalahden liittymään soittamisesta. Lisäksi monet aikaisemmin numeronsiirrolla Soneralta -> Saunalahteen vaihdetut liittymät on laskutettu Soneran liittyminä. Asiakaspalvelu tuuttaa edelleen varattua lukuisista parannuslupauksista huolimatta.

Jos ei asia pikaisesti korjaannu niin ei tässä auta muu kuin vaihtaa toimivaan operaattoriin!

Puhelinnumeroni on: 0456740459

t: Kerim

2. Nemaskus

Tykkäykset:
    0
    Oisikohan vieläkin ylikuormitusta saunalahden laskutuksessa/tekniikassa.
    Suuri asiakasmäärän lisäys tuo omat ongelmansa.

3. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Noi taitaa ollakkin jo enemmän sääntö kuin poikkeus. Emännällä on laskutettu reilu viisi euroa siitä kun jonotti aspaan ja kukaan ei edes vastannut...

4. Nemaskus

Tykkäykset:
    0
    Siis mitäh? onko sauniksella maksullinen aspa?

5. karkka

Tykkäykset:
    2
    Jep, mulla alkaa olemaan nyt mitta täysi. Ei huvita enää jonottaa tuntitolkulla asiakaspalveluun pääsemättä läpi, että Saunalahti korjaisi omia mokiaan.

6. karkka

Tykkäykset:
    2
  7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Saunalahden liittymästä soittaessa maksuton.

8. karkka

Tykkäykset:
    2
    Olisi muuten tärkeä tietää koskeeko väärinlaskutus suurtakin joukkoa asiakkaita? Suurin osa ei varmaan jaksa ruveta asiasta tappelemaan tai edes välttämättä huomaa virheellistä laskua.

9. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Tai pitäisi olla maksuton..

10. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siis kertokaa nyt mullekin suoraan, että miksi se muka teillä ei ole maksuton? Mulla ainakin puheluerittelyssä on aspaan soitot menny maksuttomiin numeroihin. Olenko poikkeustapaus?

11. karkka

Tykkäykset:
    2
    Ovatko siis laskuttaneet Saunalahden liittymästä soitettessa? Onneksi en päässyt varattu ääntä pidemmälle. Kauankohan asiakkaat kestävät näitä "pieniä" laskutusvirheitä?

12. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Ihan saunalahden liittymästä soitin.

13. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mihin numeroon soitit?
    Koska minulla on niin ihana eräs numero, johon välillä ilmaantuu Sauniksen aspan puheluita näppäilyvirheen vuoksi sekä siksi että joku sitä viljelee. Kun olen koittanut oikaista asiaa ja soitin kerran Sauniksen liittymästä tiettyyn numeroon, jolloin menikin normaali maksu. Käsittääkseni tilanne on seuraava:
    0942430400 on myös maksullinen Saunalahen liittymistä ja joutuu valikkoon
    0942430456 on ilmainen Saunalahden liittymistä ja ohittaa valikot johtaen GSM -aspaan. Numero löytyy ainakin vanhoista Saunalahden korteista.
    0942430700 on ilmainen Saunalahden liittymistä ja joutuu valikkoon. Numeroa mainostetaan nykyään Sauniksen pääasiallisena.
    0942430750 on aiemmin ollut laskutuksen suoranumero, mutta silloinkin johtanut usein valikkoon. Hinnoittelu ollut aika usein maksullinen myös Sauniksen liittymistä. Numero lienee nykyään poissa käytöstä.

14. SilentPoet

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Corby Pro & Elisa
    Minulla ainakin on toiminut täysin oikein sekä netti- että gsm-laskutuskin, joten ei voi muuta sanoa, kuin että olen ollut ilmeisen onnekas tai sitten virhelaskuja tulee vain muutamille, mutta näille virheitä tuleekin sitten valitettavan usein.

15. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mullakin saunalahti on laskuttanut väärin tähän mennessä vain kuukausimaksun. Ottivat 7,5e kuukausimaksua, vaikka sen piti olla 0e.
    Asia korjaantui puhelinsoitolla.

16. karkka

Tykkäykset:
    2
    Minullakin puheluerittelyssä osa soitoista on mennyt oikein ilmaisena mutta suurin osa laskunkin erittelyn mukaan Saunalahden liittymiin ollut maksullisia. Eli hommassa ei ole mitään tolkkua. Sama numero on sekä ilmaisten puheluiden listassa että myöskin maksullisten puheluiden listassa. Kun huomasin oma saunalahden sivuilla virheen kirjoitin alla olevaan viestiketjuun 12.3.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?p=343080&highlight=#343080

Panu lupasi asian korjaantuvan viikossa. Eipä korjaantunut kuin ilmeisesti tilapäisesti.

Minun veikkaukseni on, että tekevät näin tahallaan. Suurinosa asiakkaista ei kuitenkaan huomaa tai valita asiasta. Niille, jotka valittavat, pahoitellaan ja korjataan asia. Jos 80%:lta saunalahtelainen liittymän omistajilta laskutetaan 15 euroa ylim. summa on aika suuri. Eihän tätä oikein muuten voi selittää. Asia oli Panun tiedossa jo 12.3. Eikö asiaa seurattu ollenkaan? Miten näin pääsi käymään? Onko asiakaspalveluun käytännössä mahdoton päästä sen vuoksi ettei kukaan pyytäisi saunalahtea oikaisemaan virheellistä laskua?

17. Arskis

Tykkäykset:
    0
    Minullakin näkyy muuttuneen puheluerittelyssä
    ilmainen numero maksulliseksi. Soittoja on vasta vähän yli 200 minuuttia, joten sekään ei pitäisi olla syynä.

Olen siirtänyt perheeni kaikki liittymät Saunalahdelle.

Jos saan paperisen laskun, jossa on virheellinen saldo, niin silloin lähtee liittymät muualle.

Ei ole minun tehtäväni soitella aspaan ja ilmoitella virheistä, vaan virheen tekijä on velvollinen korjaamaan virheensä ennen kuin ruvetaan tulostelemaan paperisia laskuja.

18. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Käsittämätöntä toimintaa Saunalahdelta.
    Miten laskutus _VOI_ olla noin virheellinen?

Varsinkin tuo Panun korjaus ja sitten taas uusiksi metsään meno on aikalailla riipivän tuntuista..

Eihän Saunalahti olisi minunkaan 7,5 euroa hyvittänyt, ellen ITSE olisi huomannut virhettä.
    Ei siinä mitään, jos virhe sattuu yhden tai kahden asiakkaan kohdalla, mutta kun näin monella on huonoja kokemuksia!

Tulikohan tehtyä virhe siirrettäessä adsl ja gsm saunalahdelle -,/

19. karkka

Tykkäykset:
    2
    Alkaa vähän tuntua, että saunalahti vajoaa asiakaspalvelunsa ja laskutusongelmiensa suhteen DNA:n tasolle. Voinkohan vielä perua tätini numeronsiirron saunalahdelle?

t: Kerim Arifulla

20. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Kyllä sen numeronsiirron voinee perua vielä. Pitää kaiketi soittaa siinä tapauksessa vastaanottavalle operaattorille - Saunalahdelle.

Mutta hjooh, Saunalahden ADSL:n pitäisi aueta toukokuun alussa. GSM on ollut jo kuukauden päivät käytössä.
    Onneksi avausmaksu oli 0euroa tuolla adsl:lla, muuten en olisi kyllä edes avannut.

Noh, jos jatkuvia ongelmia laskutuksen ja aspan osalta saunalahdessa ilmenee, niin onhan adsl ja gsm aina helppo siirtää sopivien tarjousten tullessa eteen, eli ei tässä maailma kaadu, vaikka Saunalahti laittaisi kunnon juhlat pystyyn ;/

Mielestäni Saunalahden yksi hyvä valtti on tuo oma.saunalahti.fi, en ole törmännyt muilla operaattoreilla yhtä hyvään ja laajaan kokonaisuuteen.

Toisaalta tuo ongelmasi Asiakaspalveluun pääsyssä tuntuu oudolta, itse olen soittanut sinne kolmesti 20-21 aikoihin, ja aina olen päässyt sisään alle kahden minuutin jonottelulla. (Tietenkin kannattaa ajoittaa aspapuhelut ei-ruuhka-aikoihin)

Jaa tämä viestiketju