1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SAUNALAHDEN GPRS?!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja ML83, 26/10/03.

1. ML83

Tykkäykset:
    0
    Mikähän ihme tuossa Saunalahden GPRS:ssä on, ko ei se vaan toimi?! Olen tilannut ja asettanut asetukset kymmeniä kertoja, niin ei toimi... GPRS lopetti toimintansa sen jälkeen kun vanha numeroni siirtyi Radiolinjasta. Puhelin antaa viestin "GPRS ei käytettävissä". Sama homma kun yrittää GSM-datan kautta "siirtotie ei käytettävissä". Olen kysellyt ratkaisua SL:n asiakaspalvelusta, mutta sieltä sitä on ihan turha odottaa...
    Soneralla ja Saunalahdellahan on samat asetukset?! Joten vika ei ole asetuksissa, sillä isäni Soneran kortillä GPRS toimii kuin enkeli, ilman mitään asetus muutoksia!
    Osaisiko joku auttaa?

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Onko myös GPRS-palvelu kytketty liittymään? Pelkkä asetusten laitto ei riitä, jos palvelu on erikseen tilattava.

3. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Eikös Saunalahdella ole kaikissa liittymissä automaattisesti GPRS. Näin muistelen lukeneeni.

4. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Toimii

Minulla ainakin oli valmiiksi liittymään ympätty gprs ja hain asetukset. Homma toimii.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Näin pitäisi olla, mutta jospa kytkeminen on vahingossa syystä tai toisesta yhdestä liittymästä jäänyt tekemättä, eli kannattaa tuo tarkistaa.

6. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Laittaisitko minulle yksityisviestinä puhelinnumero niin katsotaan asia kuntoon.

T:panu.

7. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Joo näin oli mulla käyny.. Eli oma.saunalahti.fi:ssä näkyi että on GPRS-palvelu käytössä, samoin ASPA väitti näin ekalla kerralla että onon, kyllä toimii jne.. Mut sit selvis loppupeleissä että olikin joku bugitus jossain, eli vaikka näkyi että on kytketty niin ei ollutkaan. No, nyt toimii niin kuin pitääkin :)

Jaa tämä viestiketju