1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahti Saunalahden asiakaspalvelutaso romahtanut

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja minä, 1/7/08.

1. minä Vieras

1

2. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
  3. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
  4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Tai vaihtoehtoisesti etsitään synergiat emon kanssa ja vähennetään henkilökuntaa. Vai miksi muuten siellä olisi YT-neuvotteluja pidetty?

5. Minni

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Note III
    Jeps, näin jälleenmyyjän kannalta on kuultu asiakkaiden mielipiteet viimeaikoina. Asiakaspalvelu menossa Elisan tasoksi, mistä kukaan ei hyödy mitään, varsinkaan asiakkaat.

6. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tämä kehitys oli pelättävissä ja odotettavissa, kun Saunalahti pisti hynttyyt yhteen Elisan kanssa..

7. JPW™ Vieras

8. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Soitin yhtenä päivänä saunikseen. Valikosta piti osata plärätä oikea paikka.
    Kun pääsin palveluun sieltä vastasi joku "sössö"jätkä, eikä edes tarkistanut pyytämiäni tietoja, arveli vain asian olevan niin.

Ihmetystä se herätti pienessä päässäni.

9. J3ke

Tykkäykset:
    0
  10. maryjane

maryjane

Tykkäykset:
    0
    Hehe... Pistin 16.6 laskutusta koskevan kysymyksen saunalahden asiakaspalveluun, eilen tuli vastaus.. Miten niin aspan taso romahtanu :-D

11. Kiju

Kiju Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    26
    Laitoin puoli tuntia sitten Saunis Mobiililaajakaista Plus pakettidata viasta viestin suoraan web.gsm@saunalahti.com -osoitteeseen.

Tuli korjaus ja vastaus äkkiä:

"Hei,

Liittymältäsi oli apn:t pudonneet pois. Asia on korjattu ja pakettidatan tulisi toimia taas normaalisti. Pahoittelemme viasta aiheutunutta mahhdollista häiriötä!

Ystävällisin terveisin,

Riikka
    Saunalahden tekninen asiakaspalvelu"

Pisteitä ropisee minulta..
    '

12. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Kyllähän taso selkeästi on laskenut. Tämän vuoden ensimmäisellä vuosineljänneksellä keskimääräinen vastausaika on ollut yli 10 minuutin, kun aikaisemmin tämä luku on vaihdellut reilusta kahdesta reiluun viiteen minuuttiin. Kaikki muutkin tunnusluvut ovat ennätyksellisen huonoja.
    Ja mitä kommentteja on lukenut niin ei liene syytä edottaa ainakaan suurta parannusta tällä juuri päättyneellä vuosineljännekselläkään.

13. tomppas

Tykkäykset:
    7

Itse lähetin palautetta samaan osoitteeseen klo 13:19, eikä mitään vastausta ole vielä tullut :(

14. Derryth

Tykkäykset:
    5
    Puhelinaspaan ei taas vaihteeksi pääse edes jonoon, kun on joku tekninen ongelma. :( Voikohan Elisan Shopiteissa irtisanoa sauniksen liittymiä? Mitähän papereita pitäisi muuten olla irtisanottaessa edesmenneen henkilön liittymää?

15. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Eiköhän pysty... Kannattaa ottaa kuolintodistus tai muu mukaan.

16. anttitk

Tykkäykset:
    0
    Itse en montaa sataa kilometriä viittis ajella tätä kysymään, koska luulen, että ei pysty. Puhelua lähimpään shopittiin, että onnistuuko. Kuolintodistus tosiaan varmaan kannattaa napata mukaan. Jos ei mahdollista / tuottaa vaivaa kopiota siitä saada, niin uskoisin onnistuvan ilmankin. (mutua)

17. Derryth

Tykkäykset:
    5
    Kuolintodistuksen saamisessa kestää ja kestää yleensä useampi kuukausi, joten luulisi, että se ote minkä saa maistraatista tai kirkkoherran virastosta esim. perunkirjoitusta varten kelpaisi. Pitänee huomenna yrittää soittaa uudestaan, mutta jos ei sinne tosiaan pääse, voisi ohi kävellessä käydä kysäisemässä sieltä elisakaupasta, kun ei sinne kovin pitkä matka ole.

18. Lehto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni Panu on tehnyt selväksi jo aikapäivää sitten että Saunalahti ei panosta asiakaspalveluun (jatkossakaan). Se mikä säästetään aspan kustannuksissa voidaan suoraan siirtää näihin kuuluisiin sauniksen innovatiivisiin palveluihin. Tämä on käsittääkseni strategia.

Ihmetyttää että tämä näyttää tulleen joillekin yllätyksenä. Kyllähän se oli odotettavissa että se romahdus tulee sieltä jossain vaiheessa. Nyt se on sitten nähty. Tähän on tyytyminen.

Itse olen aina käyttänyt nettilomaketta yhteydenottoon. Ei anna sisu periksi jonotella puhelimessa tuntikausia. Pari, kolme päivää meni viimeksi kun sanoin irti multi-sim palvelun ja mobiililaajakaistan. Mielestäni ihan kohtuuajassa hoitui asia.

Kyllä minä aion jatkossakin olla sauniksen asiakas. Eipä tuo aspan hitaus/surkeus haittaa minua vähääkään. Ne jotka eivät voi elää asian kanssa siirtynevät muualle.

19. Gatlin

Tykkäykset:
    0
    Olikohan se viime viikolla kun olin lähes neljä tuntia jonossa. Lopulta kyllästyin ja lopetin puhelun. Saunalahden asiakaspalvelu on nykyään todella surkea

20. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Missä plehti on noin sanonut? Toki itsepalveluun monissa perinteisesti ASPA:n hoitamissa asioissa panostetaan, mutta en minä ainakaan ole kuullut sanottavan että "tavallista" aspaa olisi millään tapaa tarkoitus ajaa alas, kaikki ei itsepalveluna onnistu eikä tule ikinä onnistumaankaan. Toki varmasti tarkoitus on että ASPA:a voidaan pienentää sen seurauksena että ihmiset saataisiin tekemään itse se mitä tehtävissä on.

Jaa tämä viestiketju