1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Saunalahden asiakaspalvelu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Katajama, 23/1/04.

  1. Katajama

    Liittynyt:
    17/1/04
    Viestit:
    236
    Tykkäykset:
    0
    Vähän huonoja kokemuksia tuosta!
    Entäs muilla...

    Pari viikkoa yritin soitella joka päivä useaan otteeseen. Nauhoite kyllä vastaa iloisesti ja pyytää näpyttelemään mihin halutaan yhdistää. No kun sitten valitsee GSM-asiat alkaa linja tuuttaamaan yhteyden katkaisun merkiksi. Aina sama homma! Ilmeisesti niin paljon jonoa ja ongelmia ihmisillä kyseisen firman kanssa!
    No nauhoite kertoo myös että voi ottaa yhteyttä netin kautta ja lupaa että vastaus tulee 4työpäivän sisään.. ainakaan kolmeen lähettämääni kyselyyn koskien laskuja ei vastattu n.kuukauden sisään.
    Lopulta tiukka puristus ja yrittäminen palkittiin kun valitsin linjalta domain-palvelut ja siellä tyttönen vastasikin sitten heti!

    Onkos muilla ollut ongelmia?
     
  2. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Samaa olen kokenut myös itse. Enkä tajua miksi Saunalahti otti sen odotusmusiikin pois. Kun jonottaa (jos ei yhteys katkea) tunnin, niin siinä alkaa oleen niin sekaisin ettei tiedä koska sieltä joku vastaa. Vastauksen erottaisi paljon paremmin kun musiikki muuttuu puheeksi.
     
  3. plehti Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/4/03
    Viestit:
    2078
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Laitatko minulle kopion lähettämistäsi kysymyksistä, niin katsotaan mitä näille on tapahtunut.

    T:panu.
     
  4. lemon Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    1475
    Tykkäykset:
    0
    Numeronsiirron jälkeen ei ole ollut ongelmia gsm -puolella ellei hiljattain rampautettua wappia lasketa mukaan. Ajoittain todellakin on ollut ongelmia päästä aspaan sisälle tai jonoon. Samoin oli alkukankeuksia ADSL:n kanssa, mutta sekin on kunnossa.

    Itse veikkaan että asiakaspalvelut ovat ruuhkautuneet vain siksi että kun suhataan jatkuvasti eri operaattoreiden välillä kirnuten kaikki romu ja puheajat. Samoin asiakaspalvelusta taidetaan kysyä juuri niitä tietoja joita lukutaitoinen löytäisi ihan helposti toimitetuissa ohjeissa. Samoin monelle tuntuu olevan elintärkeää se että kaikki zät ym. toimii muilla peruspalveluilla ei ole väliä.
     
  5. Katajama

    Liittynyt:
    17/1/04
    Viestit:
    236
    Tykkäykset:
    0
    Laitatko minulle kopion lähettämistäsi kysymyksistä, niin katsotaan mitä näille on tapahtunut.

    T:panu.[/i]

    No ei niillä nyt enää ole väliä. Zeroforty toimii vihdoinkin ja hyvin toimiikin! JAtkossa vaan osaa varoa tiettyä operaattoria, enkä voi kyllä kavereille suositellakkaan.
     
  6. Anonymous

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    0
    Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs wap on rampautettu? Itsekin kokeilin wap:ia datapuheluyhteydellä, tuli vain ilmoitus "palvelimelle ei päästä." Asetusten pitäisi olla oikein.
     
  7. plehti Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    13/4/03
    Viestit:
    2078
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Mihin palvelimeen yritit olla yhteydessä ja mitä apn:ää käytit?

    T: Panu.
     
  8. lemon Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    1475
    Tykkäykset:
    0
    handy.mtv3.fi

    Siirtotie: GPRS
    Yhteysosoitteen nimi: wap.sonera.net
    Käyttäjätunnus: Ei mitään
    Salasanan kysely: EI
    Salasana: (tyhjä)
    Todentaminen: Vanha
    Yhdyskäytävän IP: 195.156.25.4
    Aloitussivu: wap.jippii.fi
    Yhteyden Suojaus ei käytössä
    Yhteystyyppi: Jatkuva

    eli
    http://saunalahti.fi/tuki/gsm/ohjegprs.php ohjeen mukaiset asetukset.
     
  9. Katajama

    Liittynyt:
    17/1/04
    Viestit:
    236
    Tykkäykset:
    0

    Ei sillä nyt enää ole mitään väliä kun Zeroforty toimii ja pääsin eroon Saunalahdesta. Mieli pahoittu ja niin edelleen, mutta se on jo mennyttä.
    "Never again"

    Vinkkinä vois antaa sen että ei pitäis olla iso investointi lisätä asiakaspalvelijoita jos kerran 24/7 on isot jonot palveluun. Olis enemmän tyytyväisiä asiakkaita.
     
  10. OmaEtu

    Liittynyt:
    18/12/03
    Viestit:
    79
    Tykkäykset:
    0
    Saunalahden tekstari on halvempi:
    Saunalahti tekstari/Zeroforty
    kk-maksu : 9,00€ / 9,99€
    puhelut : 0,155€/min / 0,16€/min
    >1000 tekstarit : 0,09€/kpl / 0,20€/kpl

    Vähän hölmöö mennä vaihtamaan operaattoria vaan jonku aspan takia. Oon ollu reilun puol vuotta dna:n asiakkaana ja kertaakaan ei oo tarvinnu soittaa aspaan.
     
  11. OmaEtu

    Liittynyt:
    18/12/03
    Viestit:
    79
    Tykkäykset:
    0
    Liittymä ehkä, mutta netti sivut on ainakin ihan syvältä. Yritin hakea tietoa Data- ja ulkomaan -puheluista, enkä löytänyt. Lisäksi hinnasto oli aika huonosti nähtävillä (pienellä präntillä ruudun alareunassa). Toimitusaikaa en löytänyt mistään ja sokerina pohjalla yritin katsoa miten tilaus netistä onnistuu - ei onnistunut. Sivu tilttas joka kerta.
     
  12. Katajama

    Liittynyt:
    17/1/04
    Viestit:
    236
    Tykkäykset:
    0
    Vähän hölmöö mennä vaihtamaan operaattoria vaan jonku aspan takia. Oon ollu reilun puol vuotta dna:n asiakkaana ja kertaakaan ei oo tarvinnu soittaa aspaan.[/quote]

    En vaihtanut sen takia liittymää. Vaan nämä ongelmat tuli vasta vaihdon yhteydessä.
    Eikö sustakin olisi mukva jos tulee ongelma esim. Dna:n kanssa ja haluat siihen ratkaisun voisit turvautua aspaan? Sitä vartenhan ne ovat olemassa.. tosin ainakaan saunalahdella niihin ei saa yhteyttä.
    (ja ei siinä kaikki...mielestäni silloin tällöin laskutkin olivat hieman yläkanttiin. ainakin puhelujen ajat jos vertaa puhelimen laskureihin)
     
  13. OmaEtu

    Liittynyt:
    18/12/03
    Viestit:
    79
    Tykkäykset:
    0
    Mikä sai vaihtamaan Saunalahdesta? Kiinnostaa tietää ku ite aion lähiaikoina vaihtaa Saunikseen.
    Jos on aspan kanssa ongelmia kannattaa laittaa palautetta asiasta.
     
  14. Henna78

    Liittynyt:
    25/7/03
    Viestit:
    335
    Tykkäykset:
    0
    Vinkkinä vaan, zerofotyssä toimii kaikki Soneran palvelut samoin kuin muissakin Soneran liittymissä (lukuunottamatta etusopimusta, kotisoittoa ja saldorajoitusta). Apua löytyy soneran kotisivuilta

    Ulkomailla: http://mobileplaza.sonera.fi/in/kuuluvuus_ulkomailla/index.html
    Datapalvelut: http://www.sonera.fi/CDA.FI.Article...velId=8642_8574_332_&hierarchyId=8642,00.html
     
  15. eph

    Liittynyt:
    30/4/03
    Viestit:
    526
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Valinnat 1-1 (asiakaspalvelu + gsm) on ihan turha toivo ainakaan päiväaikaan 8-20, sillä se on aina varattuna.. Pitäis jaksaa valvoa joku yö taas ja soittaa puoli kolme yöllä, sillon siellä vastattiin jopa. Ei vaan jaksais.
     
  16. jetsa

    Liittynyt:
    15/12/03
    Viestit:
    10
    Tykkäykset:
    0
    Oma kokemukseni ei ole saunaahden aspan puhelupalvelusta, vaan kirjalliseen reklaamaatioon vastaamisesta. Tosin as.palv. osahan sekin.

    Tein liittymän numsi:n viivästymisestä reklamaation 15.12.2003 ja saman tien sain automaatti vastauksen että viesti on kirjattu järjestelmään. Okei, sehän hyvä niin varmaan rekkulakin käsitellään suht nopeasti. Noh, nyt aletaan lähestyä tammikuun loppua ja vieläkään ei ole kuulunut mitään. Tänään laitoin uuden tiedustelun s-postilla asiasta. Saas nähdä miten pitkään vielä joudutaan odottamaan.
     

Jaa tämä viestiketju