1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sarjaportti vai USB-kaapeli C55 puhelimeen?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja vp, 26/1/03.

1. vp

Tykkäykset:
    0
    Elikkä kumpi on parempi ja toiminta varmempi tai mitä hyviä ja huonoja puoli noista kaapeleista osaatte sanoa?

2. vp

Tykkäykset:
    0
    Monilla kuullostaa olevan ongelmia noiden kaapeleiden kanssa,mutta osaako kukaan sanoa kumpi on parempi?

3. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    USB

Ilman muuta USB-kaapeli, koska se lataa C55:sta ja sarjakaapeli ei lataa,
    kannettavan kanssa en osaa sanoa. Asennuksesta on juttua sitten vaikka kuinka paljon. PV.

4. niko.granfors

Tykkäykset:
    0
    Minulla on Grateq:n USB-kaapeli ja päivän kiroilun ja tämän foorumin tavailun jälkeen olen enemmän kuin tyytyväinen. Eli olen samaa mieltä PeeVeen kanssa.

5. nicke

Tykkäykset:
    0
    öh, mäkin olen tässä kiroillu, mutta ei se auta..
    1) Miten * sen usb-piuhan edes saa asennettua? Väittää muka että ei löytänyt ajureita, vaikka CD on sisällä
    2) Miten sen m50_java.exe tiedoston saa avattua?!?

eDitos:Fiuh, löyshän se ne ajurit, ku pani ettimään. xP Nyt vaan ihmetyttäisi tuo toinen kysymys.

6. Jarpatus

Tykkäykset:
    0
    Sitten kaikissa uusissa läppäreissä ei ole edes sarjaporttia, niin USB-kaapeli senkin puolesta (latauksen lisäksi) voi olla järkevämpi valinta. Jos aikoo siis läppärikäytössä käyttää, vastapainoksi vanhoissa koneissa ei taas ole USB-porttia :)

Se miksei unlcokkeri toimi, on ihan mahdotonta kyllä melkein arvata. Koittele joissain toisissa Windows-koneissa jos toimisi, minulla on toiminut kahdessa koneessa, mitä nyt vaan kaapeli ei ollut "yhteensopiva".

- Jari Eskelinen

7. nicke

Tykkäykset:
    0
    ei toiminu kummassakaan (Win98 & 2000), molemmissa sanoo että: "Unexpected error", mutta aivan shama, kun tossa fw18ssa ei ole sitä estoa.

Jaa tämä viestiketju