1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sanokaa mielipiteenne:Mikä on paras puhelin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jambo3, 23/3/04.

1. jambo3

Tykkäykset:
    0
    Mielenkiinnosta.Mikä on mielestänne paras puhelinmerkki ja malli?
    Itse rakastan käyttää Nokian 6600

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Mielestänne... 6310i on paras. Ei ehkä ominaisuuksiltaan, mutta akun kestoltaan ja muilta käyttämiseen liittyviltä "ominaisuuksilta". Merkeistä ei ole hajua, mikä olisi paras, koska en ole omistanut kuin Siemensiä, Motorolaa ja Nokiaa. Mutta käyttänyt olen SE:tä, Panasonicia ja Samsungia myös.
    Merkeistä mutulla esiin nousisi Nokia, koska ei ole kyseisestä merkistä huonoja kokemuksia. Motossa oli huono akku, Siemensin, SE:n, Panan ja Sampan valikko ei ollut niin hyvä kuin Nokioissa. Moto T720:ssa on käyttämistäni luureista paras valikko käytettävyydeltään, hakkaa jopa Nokian.

3. jambo3

Tykkäykset:
    0

Kiitos mielipiteestäsi. En kyllä itse pahemmin pidä 720 motosta...jokseenkin hidas niinkuin suurin osa motoista.
    Samaa mieltä olen kyllä 6310 ihan loisto puhelin

4. Sango chan

Tykkäykset:
    0
    nokia on omasta mielestäni paras puhelinmerkki ja tuo tuleva nokia 7610 vaikuttaa aika hyvältä puhelimelta

5. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Tulevat SonyEricsson S700 ja K700 vaikuttavat kyllä erittäin hyviltä paperilla. Toivottavasti myös käytännössä.

6. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Nokian kommut.

7. WS

WS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos voisi sanoa mikä on paras puhelin niin olisi pitänyt testata kaikkia puhelinmalleja ja siihen tekoon tuskin kukaan täällä on pystynyt eli taas yksi hyödytön ketju lisää, josta ei ole kenellekään iloa. Ymmärrän, että olet eilen liittynyt ja innoissasi tästä paikasta, mutta ei niitä topicceja täydy ihan liukuhihnatuotantona tehdä.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Aivan,Nokian kommut on puhelimia ja muut luureja;)

9. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Käyttötarkoitus ja käyttäjän tarpeet tietenkin ratkaisevat mikä on se paras missäkin vaiheessa. Itse pidän kyllä parhaana tällä hetkellä SE P800/P900:sta. Tänä vuonna tosin mielipide tulee todennäköisesti muuttumaan :)

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    no tietenkin

on 3200 ja n-gage mun mielest

11. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Eiköhän ne nämä PX00-sarjan puhelimet ole.. Tänä vuonna tosiaan tulee varmasti muuttumaan mielipide, kun UMTS/WCDMA-puhelimet tulevat kunnolla markkinoille..

12. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Mä oon tossa asiassa samaa mieltä... senpä takia mun mielipiteellä ei tässä asiassa oo minkäänlaista merkitystä ku oon omistanu 3 erilaista Nokiaa.

Se mitä nyt "paperilla" näkee, niin mua ainakin kiinnostaa toi SE:n tuleva K700... näyttää hyvältä, ja ominaisuuksia on pirun hyvin.
    Ja vaikka siinä onkin mp3 soitin mutta ei muistikorttia (mistä jotkut valittaa), niin mulle riittääkin että siihen voi tökätä yhen tai kaks biisiä soittoääniks ettei tarvii niitä hämäriä piipityksiä kuunnella. :)

Mutta löytyyhän se ominaisuus muistakin puhelimista, senpä takia en turhaan enää tätä viestiä pidennä.

13. Kinkkujuusto

Kinkkujuusto

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung S7 edge
    Nokia 3210

14. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    6600 palvelee tarpeitani hyvin, eli on minulle tällä erää paras 'luuri'. Tosin jos hiukankin tarvis tieturi puolta niin kommu kulkisi mukana, kokoa vaan on mulle tällä hetkellä liikaa..

15. juhilus

juhilus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE K750i ja SE P800
    Heh. Minun mielestä taas kommu ei nimenomaan ole mikään puhelin vaan aivan jotain muuta;) Ja aiheeseen, eli speksien puolesta "paras" on 9500 ja tällä hetkellä myynnissä olevista SE P900.

16. Stuffe

Tykkäykset:
    0
    Jollakulla taitaa olla hieman hiekkaa genitaalialuiella :eek:

Ja aiheeseen, niin enhän mä ole omistanu kun ehkä 4 puhelinta, joten paha sanoo. Kuitenki vedetään kotiinpäin ja sanotaan et E700.

17. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    lähinnä paras puhelin niistä puhelimista mitä on käyttäny / testannu.
    saa käyttää aivoja, ei tartte viisastella. mielestäni ei yhtään turha topic.

18. Syo

Tykkäykset:
    0
    itsekään en ole kovin montaa puhelinta käyttänyt elämäni aikana pidempiaikaisesti. (joskus ollut joku lainassa jne)

Mutta sanoisin että Sony Ericsson T610 on paras mitä löytyy.
    hyvät ominaisuudet, hyvä näyttö, hyvät äänet. selkeä käyttää + näyttää hyvältä. naisen ja miehen kädessä (sopii siis molemmille yhtä hyvin, ja silti näyttää hyvältä :D )

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ericsson 11420/2

20. FO110K

Tykkäykset:
    4
    N6310i on ollu tähä mennes paras (lukuunottamatta tota reissulla hajoomista) sit heti perässä T610 ja 9210(i)...
    Kommu veis ykkössijan heti, mut mullakin tuo koko verottaa pinnoja kun puhutaan luurista...

Jaa tämä viestiketju