1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsungit ja torkku?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja tmup, 4/8/05.

1. tmup

Tykkäykset:
    0
    Terve!

Elintärkeä kysymys samsungin puhelimista: Onko näissä uusimmissa malleissa kaikissa torkkuherätys? Olen kuullut että ainakin joissain malleissa ei sitä olisi, minulle erittäin tärkeä ominaisuus. Eli onko torkun puuttuminen samsungin malleissa yleistä vai sitten vanhojen mallien puute?

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    en vastaa itse kysymykseen kun en muista ku en oo ikinä tarvinnu torkkuominaisuutta (puhelin 3m päähän ni pakko nousta sammuttamaan se ni ei tuu nukuttua)

mutta, tuon torkun voi korvata vaikkapa kolmella eri herätyksellä jonka laittaa 5min välein soimaan

3. Jojo80

Tykkäykset:
    0
    Ainakin X640:ssa, joka taitaa olla uusimpia, on torkku. Tosin se menee torkulle jo sivunäppäimestä, jota saattaa painaa vahingossakin. Mutta huomaahan sen sitten 5 minuutin päästä, kun se taas soi :)

4. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    E730:ssä on torkku kans..

5. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla lähinnä vanhempien mallien puute. (E330:ssa torkku)

OT:
    Heh, oon huomannu et itelle ei tuo tehoa juurikaan. Puhelin on siinä 3 metrin päässä pöydällä, mutta kun olen herätyksen sammuttanut, yleensä lösähdän takaisin sänkyyn ja senhän tietää mitä siitä seuraa :)

6. khaxyz

Tykkäykset:
    0
    Kyllä E720-mallissa torkku. Ainakin kun mä painelen puoliunessa kansinäppäimiä, herätysääni katkeaa. Ja taas jatketaan unia...krooh...viisi minuuttia ja taas soi. Näin se toimii niin kauan kunnes avaan kannen ja otan herätyksen pois päältä.

Jaa tämä viestiketju