1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsunginen akkujen kesto..

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ttattari, 21/1/04.

1. ttattari

Tykkäykset:
    0
    Kertokaapas miten teillä nuo akut ovat kestäneet käytännössä, itse tässä lataan/purkaan oman E100:ni akkuja joten tieto miten käytännösä nämä kestävät puuttuvat omalta osaltani :)

2. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    V200:seni akku on outo, joskus kestää mielettömän kauan kovassakin käytössä, joskus ei lainkaan, johtuuko sitten latauksesta.

Olen huomannut, että kun puhelimessa on kaksi akkuatolppaa niin tyhjenee nopeasti, mutta jos on kaikki kolme niin kestää kauemmin, eli ensimmöinen tolppa on kaikkein kestävin, kestää kaksi jopa kolme kertaa kauemmin kuin kaksi viimeistä tolppaa.

Muuten ihan kestäviä akkuja.

Muuten, tuleekos E100 mukana kaksi akkua?

omaa V200 slim akkua en ole käyttänyt, lataukset olen kyllä tehnyt, ja kyllä sekin vaikutti ihan kestävältä. Mutta kun pitää tuota kissaa elätellä puhelimessa niin veikkaan, että akkua kuluu siihen.

OT:

Onko se kissa standardi kaikissa sampoissa?

3. ttattari

Tykkäykset:
    0
    Tulee kaksi, STANDARDia, minua kiinnostaa lähinnä tuntimäärät mitä íhmiset ovat saavuttaneet..

4. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Minulla oli slim akku käytössä ja puhuin reilun tunnin puhelun niin oli enään yksi pykälä jäljellä.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite en s300m:ssä käyttäny ku kevyt akkua ja se kesti reilu 3päivää

6. no-one

Tykkäykset:
    0
    Semmosta reilua kolmea päivää kestää jos malttaa jättää pelaamatta ja keskittyy pelkkään puhumiseen/kirjottamiseen. Peleillä saa tuosta akun loppumaan varmaankin tunneissa. Ja siis X100 kyseessä.

7. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    2-3 päivää, riippuen käytöstä. Max kolme päivää omassa V200:s akku kestää. Aluksi ihmettelinki tota akun "kestämättömyyttä" ja toi onki ainoo asia, mitä kaipaan Nokia-ajoilta.

8. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tossa on vaan se että ei noi uudet värinäyttö noksut paljoa pidempään kestä kuten ei mikään muukaan merkki

9. Stuffe

Tykkäykset:
    0
    Ja kaitpa simpukka-ratkaisulla säästetään myös akkua, kun näyttö on suurimman osan ajasta kiinni.

10. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Ei ne näytöt lepotilassa paljoa virtaa vie joten tuskin sillä paljoo merkitystä on..

11. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Nyt on v200:n normaali akku ollut tiistai aamusta käytössä ja viimeinen pykälä jäljellä. Iltaan mennessä varmaan on laitettava lataukseen. Eli, parisen päivää tämä samppa kestää normaali akulla.

12. wheeli

Tykkäykset:
    0
    Mulla kestää V200:n ohkanen akku, yhtämittasta puhetta, reilu 2 tuntia ja jos en puhu, niin 5 päivää, kaupunkialueella. Nokian puhelimella puhun 3,5 tuntia yhtä soittoa ja jos en puhu, kestää nokianki akku joku 5 päivää... toi nokian puhelin on vanha 5510 tai sinne päin...
    Mutta on se vaan hyvä, ku Samus on kaks akkua! Ei meinaan tartte pitää laturia mukana, ainakaan lyhkäsellä reissulla.

Kaikki riippuu hiukan siitä, miten laitteita käyttää :)

Jaa tämä viestiketju