Samsungin puhelin 100-150 € hintaluokassa

Jusaaa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
247
Puhelinmalli
iPhone 13 Pro
Mikähän mahtaisi olla parhain Samsungin puhelin tuohon hintaluokkaan, nyt kun näitä black friday alejakin alkanut tippua?

Ei tule omaan käyttöön, mutta tuttu tarvitsisi uuden puhelimen ja ehdottomasti Samsungin haluaa.

Urja

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
1199
Puhelinmalli
Fold 2
Vaikka itse melko vannoutunut samsung -käyttäjä olenkin niin jättäisin silti ostamatta halvemman pään samsungit uutena. Tuolla hinnalla katselisin vaikkapa käytettyjä note10 tai s10-s20 malleja. Itsellä kokemusta a31, a41 ja a50 malleista joista en oikein hyvää pysty sanomaan, a50 oli periaatteessa ok mutta jokaisessa noissa kiukutteli läheisyysanturi ja puhelin oli mennyt ties minne valikoihin puhelun aikana, myös näytön virhekosketus ilmoitukset ja toistuvat jumittelut söi hermoja.

S -sarja on kaikinpuolin vakaampi ja toimivampi, ainakin omien kokemusten perusteella. S20 taitaa saada vielä pitkän aikaa päivityksiäkin.

Toki jos käytetty ei ole vaihtoehto niin sitten ottaa sen minkä sopivaan hintaan saa.

Jusaaa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
247
Puhelinmalli
iPhone 13 Pro
Olen aiemmin ostanut Note 9 käytettynä noin 300 € ja A72 käytettynä noin 350 €. Molempia on pidetty "liian kalliina". :D

iso-pebe

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
17
Puhelinmalli
Moto G7 Plus
Hankala tauti kun ihmiset rakastuvat aasialaiseen elektroniikkatuotemerkkiin vain koska tutuillakin on samanmerkkinen :) Itse ostaisin varmaan edullista laitteista one+ nord ce2 tarjouksessa 179e joka on selvästi tehokkaampi laite kuin mikään alle 200e:n Samsung, 8GB:n muisti etu ja nopea lataus sekä ilmeisesti asiallinen akunkesto. Toki siinäkin on varmasti omat kompromissinsa kuten kaikissa edullisissa laitteissa.

Jusaaa

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
247
Puhelinmalli
iPhone 13 Pro
Hankala tauti kun ihmiset rakastuvat aasialaiseen elektroniikkatuotemerkkiin vain koska tutuillakin on samanmerkkinen :) Itse ostaisin varmaan edullista laitteista one+ nord ce2 tarjouksessa 179e joka on selvästi tehokkaampi laite kuin mikään alle 200e:n Samsung, 8GB:n muisti etu ja nopea lataus sekä ilmeisesti asiallinen akunkesto. Toki siinäkin on varmasti omat kompromissinsa kuten kaikissa edullisissa laitteissa.
Itse käytän vain iPhoneja, mutta tuo on sitten vaikeampi tajuta, että miksi aina halutaan Samsung. Eikö ne androidit aika samanlaisia ole muissakin?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
OnePlus
Nyt olisi myös Elisalla OnePlus Nord CE 2 lite 149€ BF tarjouksessa.

Jos pitää välttämättä saada Samsung ja tuossa 100-150€ hintaluokassa, niin olisiko tuo Samsung A13 sitten. Ei-5G versiossa näyttää olevan karvan verran paremmat ominaisuudet pl. tietysti 5G.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
18411
Puhelinmalli
Moto edge 20, P20 pro
Itse käytän vain iPhoneja, mutta tuo on sitten vaikeampi tajuta, että miksi aina halutaan Samsung. Eikö ne androidit aika samanlaisia ole muissakin?
Onhan kaikissa merkeissä niitä omia juttuja jotka tulevat tutuiksi ja tarpeellisiksi

Top Bottom