1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsungin huoltopalvelut (Drop Point ym.)

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja projector, 3/3/14.

1. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Uusi Samsung Drop Point on helppo ja nopea tapa huollattaa puhelin. Aikaa säästyy ja vaivaa ei ole nimeksikään.

Toimi näin:

Tarkista laitteesi tiedot tyyppikilvestä akun alta (mallikoodi, sarjanumero & IMEI-numero)Soita Samsung-asiakastukeen 030-6227515Saat tekstiviestinä Samsung pakettikoodinMene R-kioskille ja näytä koodi kassallaAnna puhelin myyjälle

Palvelu on täysin sähköinen – sinun ei tarvitse tulostaa lomakkeita tai pakata laitetta etukäteen. Kun puhelimesi on huollettu, se palautetaan kotiosoitettasi lähinnä olevan R-kioskin noutopisteeseen. Tästä lähtee automaattinen tekstiviesti-ilmoitus sinulle. Tarvittaessa saat viestin esim. perheenjäsenen puhelinnumeroon. Mikäli varapuhelinta ei ole käytettävissä, saat tiedon palautuneesta laitteesta sähköpostina tai kirjeenä.

http://m.samsung.com/fi/info/droppoint.html

Mielestäni hyvä ja vaivaton palvelu, ei tarvitse enään lähteä kiikuttamaan kapulaa ympäri kyliä saadakseen huoltoon :)

Toivoisin kuitenkin jonkinlaista korjaus hinnastoa, ettei tarvis ihan summanmutikassa lähetellä ja odotella laskua.
    Takuuasioissahan tuo ihan huippu ja helppo palvelu.

Mitä mieltä sinä olet?

2. Osama

Osama Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    145
    Hinnastoa juu ja tietoa siitä kuka puhelimen huoltaa. Onko Samsung itse vai menekö johonkin SFC:lle?

3. projector

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Tosiaan ei käynyt ilmi mihin luuri lähtee. Ei kai sen kuitenkä väliä JOS homma toimii ja huoltoaika sidettävä.

4. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5
    On siinä ainakin sen verran väliä ettei vahingossakaan SCF:lle kapulaansa lähetä...

5. projector

Tykkäykset:
    1874
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Se on harmi jos sulla on kyseisen firman kanssa ollut ongelmia, itselläni niitä ei ole ollut.

6. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4553
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Joo, kyllä mustakin ois kiva tietää minne se lähtee. Sen verran paskaa saanut tuosta SCF:stä itekkin ettei enää kiitos. Muuten kyllä kuulostaa hyvältä.

7. andy

andy Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    653
    Puhelinmalli:
    S7 Edge
    Minulla ei ole mitään kokemuksia kyseisestä firmasta mutta 'Supermoderaattorina' ja allalla itse toimivana kyllä jääväisin itseni tuollaisista kirjoituksista. Hyvin erikoista ja ajattelematonta tekstiä, myötähäpeää pukkaa...

Xenonit tykkää tästä.
  8. dudecriple

dudecriple Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    155
    Luin nopeesti ni katoin et pitää olla puhelu kokoajan päällä ja antaa myyjälle puhelin :D
    Ku oli yhteen kirjotettu tuo loppu.

Mutta kuulostaa ainaki hyvältä.
    R-kioskille vaan entistä enemmän erilaisia töitä, ku passitkin meni jo sinne ja junaliput ym. :D
    Hinnasto ois tietty kiva, mutta eihän sitä takuuhuollossa tarttekkaan.

9. jusutus

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Niin kauan kuin itselläni on paskoja kokemuksia SCF:stä niin saan asiaa kommentoida, vaikka oisin itse paavi.

halcyon, Mukavamies, zige ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  10. andy

andy Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    653
    Puhelinmalli:
    S7 Edge
    Sinähän saat tehdä modena ihan mitä haluat, paavilla ei olisi tätä ongelmaa. Mutta kilpailijan morkkaaminen foorumilla jota moderoit oli se pointti, jota en tosin uskonutkaan sun ymmärtävän.
    Ja takaisin aiheeseen...

Xenonit tykkää tästä.
  11. jusutus

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Mode sitä ja mode tätä, byhyy. Kommentoin tätä nyt ihan ko. lafkan entisenä asiakkaana.

Lyptus and zige like this.
  12. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6622
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    on sulla isot ongelmat jos oikein myötähäpeää pukkaa. Netistä löytyy vaikka kuinka paljon paskaa tuosta firmasta.

Itsellä ei vielä ole sattunut mitään hankaluuksia kys. firman kanssa ja huollot menneet kivasti, mutta ei tämä mikään lempipaikka huoltofirmoista kyllä ole.

13. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Jaa, minä ostin parintonnin SAMSUNG merkkisen i5 hybriditabletin. No se meni rikki lyhyen käytön jälkeen. Siinä oli nouto/palautus takuu.
    Soitin Sampalle ja sieltä luvattiin seuraavana päivänä nouto, no viikon odotin ja soitin uudelleen. Nolona sanoivat että "anteeksi on unohtunut, nouto tulee huomenna.
    Nouto tuli ja laite oli reilun viikon siellä , välillä tuli tekstaria jotta "uusi näyttö tilattu" ja sitten se tuotiin takaisin.
    Laitoin tulille ja ihmettelin kun ei ota kosketusta , sitten kaivoin sen kynän esiin ja sillä se toimi. Soittelin Sampalle ja he sanoivat "jos olisi mahdollista viedä se huoltoon itse ettei menisi niin kauaa".
    No minä vein sen sitten ja taas alkoi tulla tekstaria "laite työnalla" seuraavaksi "emolevy tilattu".
    Meni joku pari viikkoa ja laite palautettiin toimivana. Kiitos siitä , mutta olin 1,5 kk ilman toimivaa laitetta.

Viimeksi muokattu: 21/3/14
  14. Ruuska

Ruuska

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Mites maksu tuossa Drop Point hommassa hoidetaan? Puhelinta noudettaessa ärrältä vai?

Viimeksi muokattu: 27/3/14
  15. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2808
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Maanantaina 31.3 tuli vietyä emännän luuri Drop-pointilla huoltoon, katsotaan kuin kauan menee näytönvaihdossa. Mitään lisätietoja ei ole sadellut eikä trackaystä taida olla :)

16. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2808
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Hetki jo vierähtänyt huollossa, näkyy sentään jo näytön vaihto tehtynä :p

17. dudecriple

dudecriple Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    155
    No tuliko se koskaan perille xD

18. Ville.

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    note3+gear
    Sitä itekkin mietin nyt kun omaa luuria tarttis alkaa huoltoon kiikuttamaan nii n pelaakos tää palvelu?

19. Ruuska

Ruuska

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Kaksi kertaa palvelua käyttäneenä, voin todeta että kyllä toimii. Eka kerralla puhelin kävi Optimashopissa ja toka kerralla SCF- huollossa.

Aikaa meni noin puoltoista viikkoa.

20. amu Moderni superaattori

Tykkäykset:
    1921
    Puhelinmalli:
    Huawei P9 Plus
    Mitä jos kokeilisitte kysyä lainaamalla asianomaisen viestiä. Hän saa lainauksesta ilmoituksen ja voisitte todennäköisemmin saada myös vastauksen siihen kysymykseenne. Kaikki kun ei aktiivisesti seuraa joka ketjua joihin on joskus jotain kirjoittanut.

Tuntuu siltä, että osa käyttää tätä foorumia kuin jotain chattia ja ihmettelee kun ei vastausta kuulu.

Jaa tämä viestiketju