1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsungin huolto

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja kuva, 5/5/05.

1. kuva

Tykkäykset:
    0
    Mitä olette mieltä Samsungin huollosta? Mielestäni se on ihan perseestä, kun uusi puhelin seisoo huollossa kaksi viikkoa eikä takuuta ole, että se on sen jälkeenkään kunnossa... Varsinkin jos ei itse asu pääkaupunkiseudulla ja joutuu lähettämään luurin huoltoon. Paluu Nokiaan edessä ja tuskin koskaan Samsungiin takaisin...

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
  3. renedust

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli kuukauden vanha puhelin huollossa ja 4 viikkoa kesti. Piirilevyn olivat vaihtaneet kun ei menny enää puhelin päälle

4. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Meinaat sitten että sielä huollossa eivät saa mitään puhelimia korjattua? Hohhoijaa...

5. adapter-

Tykkäykset:
    5
    Turhan pitkään kestävät Samsungin huollot tällä hetkellä. Powermillin keskimääräinen huoltoaika 2-3 viikkoa. Jonkin verran on käynyt tapauksia, että vika ei ole ihan ensimmäisellä huoltokerralla korjaantunut...

6. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Osaako joku sanoa vaihtaako ne tuolla huollossa asiakaan pyynnöstä esim. kuoria tai kuorta? Millaisia kokemuksia huollon hintatasosta? =S

Menin sitten prkle kännissä tiputtamaan luurin yödösän lattialle ja vaikka oli suojapussissa niin juuri tuohon alumiiniseen läpän kanteen tuli ikävä jälki, sylettää niin paljon aina kun se sattuu silmään.

7. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Ei kyllä takuuseen mene. Muistaakseni kuoriosat on suhteellisen kalliita, ja yleensä vielä koostuvat monesta eri osasta. kuori,linssi jne

8. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Juu ei takuuseen, mutta jos siitä maksaa niille.
    Tässä (SGH-E760) on siitä ehkä kiitollinen kuorisysteemi, että vain tuon kannen reunojen sisäpuolinen osa on alumiiniä.

9. espii

Tykkäykset:
    0
    Varsinkin pk-seudulla joutuu lähettämään huoltoon, kun valtakunnassa Samsungin ainut virallinen huolto on Tampereella!

Omalla kohdalla osto liikkeen kautta toimitus huoltoon/korjaus/toimitus takas turkkuseen vei noin 9 vrk, ei paha, mutta tiedä sitten onko se kunnossa vieläkään...

10. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Melkoista mutua, koska Powermill Espoossa huoltaa Samsungit.

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kuten myös SCF huolto Tampereella.

12. espii

Tykkäykset:
    0
    SFC on ainut Samsungin valtuuttama gesmien takuuhuolto suomessa, muut on joko jotain harmaatuontilaitteiden huoltoja tai sitten lähettävät kapulat SCF:lle Tampereelle.

SFC:n ei huolla muissa pisteissään suomessa, vaan pistävät kapulat Tampereelle!

13. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jaa, no kumma kun omat Teleringistä ostetut Sampat on AINA huollettu Powermillissä. Aina.

14. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Jep, Powermillihän ton Samsungien huoltamisen aloitti suomessa, ja SCF on tullut perässä. Oiskohan SCF:llä tuo ollut nyt jonku vuoden verran ja powermillissä varmaan kolmisen vuotta.

15. viikate

Tykkäykset:
    0
    Mikä on kohtuullinen huoltoaika puhelimelle ? Omani on seissyt 3 viikkoa huollossa odottaen jotain osaa. En ottanyt kytkyluuria säilyttääkseni sitä tampereella huollossa.

16. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Eikös ne kuluttajaneuvojat aina 2 viikosta puhu, jonka jälkeen mahdollista laitevaihtoa jos osaa ei saada.

17. viikate

Tykkäykset:
    0
    Kenen se on vaihdettava, huollon vai liikkeen.

18. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Liikehän on vain se taho joka laitteen on myynyt, eivätkä he voi vaikuttaa laitteen huoltoon/osan saamiseen, eli kyllä se mun mielestä pitäisi lähteä ihan valmistajan kautta selvittämään ja jos sieltä tulee vihreää valoa niin huolto tuon vaihdon varmaan tekee.

19. sahkari Vieras

Oma kokemukseni Tampereen SCF huollosta

Vein oman Z500 puhelimen huoltoon kun akku ei kestänyt päivääkään vaikka ei puhunut edes ja korjauskuvaus oli seuraava:

- Päivitetty
    - Tehdasasetukset ajettu
    - 3g kytketty pois päältä -> syö laitteen valmiusaikaa

Tuosta alimmaisesta kritisoin huoltoa, että minä olen ostanut puhelimen 3 g käyttöä varten ja kyllä sen pitää kestää 3g käytössäkin valmistajan lupaamia aikoja edes lähelle kun puhelin on tarkoitettu 3g käyttöä varten.

Soitin asiasta samsumgin omaan tukeen ja kaveri oli samaa mieltä minun kanssa ja sanoi että jos hän ostaa ralliauton niin kyllä sillä on voitava ajaa ralliakin eikä vain kaupungissa körötellä.

Tuen kaveri lupasi viedä asiaa eteenpäin...

Millä kaveritkin soittaa minulle videopuheluita jos ei 3g ole päällä? Ei paljoa kyllä huollossa ajatella nenää pitemmälle.

20. snb69

Tykkäykset:
    0
    Ei nyssekuskikaan oo ihan menossa mukana. Itse vika lienee aivan jossain muualla kuin itse puhelimessa. Kun meillä Suomessahan on niin kattava 3G verkko.

Jaa tämä viestiketju