1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsungiin (D500, Z720) Bluetooth-HF - Mikä?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Legend82, 31/1/07.

1. Legend82

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Wave S8500
    Tällä hetkellä omistan Samsungin D500 -luurin. Kyseisestä luurista on mikrofoni hajalla, ja niimpä olen käyttänyt sitä tähän saakka luurin mukana tulleen HF:n kanssa. Kuitenkin tässä vasta kadotin HF:n ja olen tässä pari kuukautta joutunut käyttämään todella vanhaa Nokialaista.

Olen päätynyt seuraavaksi valitsemaan Samsungin Z720-luurin, mutta tällä hetkellä en oikein vielä haluaisi sitä ostaa. Siispä päätin, että hankin bluetooth-HF:n, jota voin käyttää nyt D500:n kanssa, ja myöhemmin Z720:n kanssa.

Mutta mikä Bluetooth-HF kannattaisi hommata? Samsungin, vai jonkun muun merkin (Nokia, Jabra...)? Kertokaas omia kokemuksia ja mielipiteitä tähän asiaan.

2. arjal Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Itse olen käyttänyt Jabran tuotteita koska korvan takana olevat mallit pysyvät hyvin päässä ja mikki tulee lähelle suuta.
    Nyt käytössä on Jabran 200 Z150:n kanssa.
    Uusi Jabran 500v on tarpeettomana ja myydään 50:llä.

3. Legend82

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Wave S8500
    Jabralta tosiaan löyty kivannäköisiä. Silmään osui tuo JX10-malli, mikä on ainakin esteettisesti kaunis, ja netissäkin saanut hyviä arvioita. Samsungin malleista tuo WEP 420 on ihan kivannäköinen, mutta epä siitä kauheasti näkynyt olevan netissä kokemusta. Sehän on vissiin tehty yhteistyössä B&O:n kanssa, joten voi varmaan odottaa, että päälle 100 euron mennään.

Jaa tämä viestiketju