1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsungien säädettävyys.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Sunspire, 16/11/04.

1. Sunspire

Tykkäykset:
    0
    Kertokaapas kuinka hyvin samsungin luureja voi säätää. Ainakin siemenssin S55 oli varsin muokattava puhelin. Siinä joka hommaan sai laittaa mieleisen äänen Menuja, värejä, profiileja ja vaikka mitä saattoi muokata vapaasti. Nyt kun hommasin samsungin SHG A800 luurin, niin tuli vähän yllärinä, että eihän tässä puhelimessa voikaan muokata oikeastaan mitään. Liekö muissakin samsungeissa sama piirre?

2. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Eipä niitä muitakaan oikein paljon voi muokata.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Joo, mäkin oon havainnu et Siemensit taitaa olla kaikista muokattavimpia luureja. Ainakin pikkuveljen ja isseen Noksu 3220 ja 6100 on huomattavasti vähemmän muokattavia. Kaverin SonyErkki T610 on jo parempi kuin Noksut, mut ei muokattavuus taida ihan Siemensin luokkaa olla...

Vielä kun Siemens olis muuten yhtä laadukas kuin Nokia, niin ei tarttis vaihtaa merkkiä..

4. Sunspire

Tykkäykset:
    0
    joo

Useimmilla käyttäjille taitaa riittää puhuminen ja muu sellainen, mutta mulla on aina ollu vähän taipumusta modata kaikkia vastaan tulevia juttuja. Harmittaa vaan, kun tossa a800:ssa ei ole profiileita. Lisäksi ottaa vähän nuppiin, kun menuja plärätessä, juttuja hyväksyessä, säädettäessä ja muissa toiminnoissa puhelin päästää ilmoille välillä ärsyttävän blues rimpsun. Ainoa keino päästä tosta eroon on pitää luuri äänettömällä.

Muuten oon kyllä varsin tyytyväinen tähän. Onhan se pieni ja nätti. Lisäksi tulevan puhelun värinan/äänen saa kivasti pois kun painaa laitteen ulkopuolella olevaa volan säätönappia kerran. Tässä tuli vielä mukana kätsä handsfree/kaulalenksu hybridi, joten nykyään tulee luuria pidettyä kaulassa. Säästyy sitä taskutilaa taikka ei sitten tartt pitää vyökoteloa mukana. Pieni ja kevyt puhelin, ei muuta voi sanoa. Periaatteessa nämä hyödyt kompensoivat muutamia puutteita, että ei tässä tartte varmaan vähään aikaan vaihtaa.

5. Silver

Tykkäykset:
    0
    ...ja kun ne (siemensit) olisi muotoiltu hieman tyylikkäämmin ja niissä olisi paremmat näytöt. ;) Minun mielestäni ne kaikki näyttävät melkein samalta. Olisihan se todella hieno juttu jos näissä samsungeissa olisi ne (itse asetettavat) profiilit.

Jaa tämä viestiketju