1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Z400 ongelma

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja miiku1982, 22/8/06.

1. miiku1982

Tykkäykset:
    0
    ...en saa muistikorttia toimimaan puhelimessa! kun otan esim. pari kuvaa, niin puhelin väittää, että m-kortti täynnä. Ja sama ku siirsin pari pari biisiä puhelimeen, niin muistin tilaa oli käytetty niiden biisien verran, mutta niitä biisejä siellä ei näkynyt silti yhtäkään.. mahtaakohan täs luurissa olla jotain probleemaa? se muoto hommeli on vissiin joku alustus sydeemi? Sitäkin olen koittanut, mutta ei auta, apua tarvitaan. Ettei turhaan tarvisi lähtee kiikuttamaan puhelinta huoltoon

2. jtmattila

Tykkäykset:
    0
    mulla samaa vikaa.ei kylläkään tallenna kuvia edes puhelimen muistiin.eilen kävin hakemassa uuden ja sama jatkuu...

3. miiku1982

Tykkäykset:
    0
    Joo, vein puhelimen huoltoon...

Ja ensi viikolla pitäis kait tulla takasin huollettuna ja saa nähä että ovatko saaneet robleeman korjattua...

4. miiku1982

Tykkäykset:
    0
    Eikä saanu

Eipä ei!!! Vituttaa

5. snb69

Tykkäykset:
    0
    Ootko koittanu formatoida korttia pc:llä?

6. miiku1982

Tykkäykset:
    0
    Joo en, neuvoja kuinka formatointi tapahtuu

Joo en, neuvoja kuinka formatointi tapahtuu...

7. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Re: Joo en, neuvoja kuinka formatointi tapahtuu

En oo muistikortteja ikuna käytelly, mutta ilmeisesti lukijan kanssa ainakin näkyy siirrettävänä asemana (Removable Device). Sitä hiiren oikeella napilla ja Alusta (Format).

En nyt muista mitä valintoja sen jälkeen tulee, mutta näin...

8. mkorpel

Tykkäykset:
    0

Tulee vastaus vähän myöhässä, mutta toivottavasti auttaa jotain muuta ongelman kanssa painivaa:

Eli samsung ei tykkää jostain kumman syystä kingstonin muistikortista! se lienee jokin tyyppivika, itse vaihdoin kingstonin sandiskin muistiin niin jo alkoi toimimaan.

9. jennatee

Tykkäykset:
    0
    Sama ongelma

Ostin tossa maanantaina kyseisen puhelimen ja mullakaan ei toiminut kännykän ja puhelimen yhteistyö...
    Kännykkäni on nyt remontissa, lähti maahantuojalle.
    Saa nähdä saako ne sen ongelman korjattua, kurjaa kun on hyvä kamera ja sitten ei voi käyttää muistkikorttia. jos ei muua auta niin ostan sen toisen merkkisen muistikortin sitten :)

10. SRMK

Tykkäykset:
    0
    Siirretty.

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mikä muistikortti käytössä?

12. snb69

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa testata sandiskin kortilla...

13. jennatee

Tykkäykset:
    0
    sandisk

Mulle kerrotiin sitten kun mun puhelin oli ollut yli viisi viikkoa huollossa että puhelimessa ei ole mitään vikaa vaan muistikortissa, mulla oli ollut kingstonin muistikortti eikä siihen saatu tallennettuu kuvii eikä musiikkia siirrettyä :(
    Mutta sandiskin muistikortti siinä pitäisi toimia, tilasin itselleni sellaisen viime viikolla ja tulee pian mulle niin voin kertoa miten kävi... Toivottavasti toimii koska muuten olen hyvin harmissani :( Puhelimella ei tee miään ilman muistikortti koska puhelimessa on niin pikkuinen muisti :) Muuten puhelin toimii kuin unelma :)

14. jennatee

Tykkäykset:
    0
    Sain muistikortin, joka oli 2Gt kokoinen, puhelin ei osannut lukea niin isoa korttia, mahtaako osata 1Gt, on sandisk merkkinen, harmittaa vaan kun ei saa otettua ollenkaan mitään kuvia kun muisti on täynnä...

15. Tumedz

Tykkäykset:
    0
    Morjens! Hommasin juuri ittekin tuon z400 mallin, alennushintaan 200e. Ja parin päivän päästä tietysti ostamaan uutta muistikorttia, kävin kattomassa monesta paikkaa mutta hinnat oli lähes 40e! Anttilasta sai kuitenkin 19,90e maksavan Kingstonin 1GB microSD kortin. Nyt on kuitenkin ongelmana se, mikä taitaa muitakin täällä vaivata, että kuvat ei tallennu jostain syystä muistikorttiin. Tallennus puhelimen muistiin onnistuu ongelmitta, mutta muistikortissa on kyllä jotain mätää..Mutta täällä ollaan sitä mieltä että kortin vaihto voisi auttaa?

Anttilassa suositeltiin nimenomaan Kingstonin korttia, mutta mitäpä ne nyt siellä tietää..

16. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Oman kokemukseni mukaan taas nimenomaan Kingstonin kortteja ei tuossa kannata käyttää. Esimerkiksi Transcendin kortit toimivat halutulla tavalla.

17. Tumedz

Tykkäykset:
    0
    Onko kenelläkään tietoa Sandiskin korteista, miten pelittävät tuossa luurissa? Näytti nimittäin olevan samaan hintaan anttilassa.. Huomenna täytynee mennä vaihtamaan, jos vaihtavat kun paketti on runneltu :)

18. The One

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on Sandiskin giganen kortti(anttilasta 19.90€) ja tallentaa
    musiikkia,kuvia ja videota täysin ongelmitta.

19. juutikka

Tykkäykset:
    0
    Mulla on pulivuotta toiminu 1 giganen kingstoni täysin moitteetta kyseisessä puhelimessa, on tallennettu videoo musaa ja kuvaakin.

20. Juho Smolander

Tykkäykset:
    0
    Joo'o. Eli samsungin z400 ei toimi 2gb kortit ollenkaan, tällälailla lukee ilmeisesti sampan omilla sivuilla. Pari vihasta asiakasta käynyt parin päivän aikana huutamassa kun ei ole kortti toiminutkaan. Giganen toimii muitta mutkitta.

Jaa tämä viestiketju