1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsung x700 vika?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja kuupanaama, 28/6/06.

1. kuupanaama Vieras

Juu elikkä mikähän on vikana kun yrittää ladata java sovelluksia/pelejä puhelimeen niin tulee virhesanoma "verkkovirhe". ja puhelimessa on pitäisi olla oikeat asetukset ja puhelin operaattorini on dna.

Auttakaa!

2. kimmo Vieras

En tiedä odotatko todella jonkun korjaavan tiedonsiirtosi ajattelun voimalla, itse en siihen ainakaan kykene. Kunhan höpötän....
    Mitä yrität ladata ja mistä ja miten?
    Ja kuten itse sanoit, "puhelimessa on pitäisi olla oikeat asetukset", mutta ovatko ne ihan oikeesti?

3. kuupanaama Vieras

kyllä asetukset ovat ihan oikeat noin 99% varmuudella.
    Ja virhesanoma tulee joka tapauksessa lataan sitte mistä tahansa esim getjarista.

4. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko polun sovellukset->java-maailma->asetukset asetukset kohdillaan?

5. cruz

Tykkäykset:
    0
    Joo, itsellä kans vastaava ongelma. Toimin niin kuin tässä http://www.samsung-javaworld.tk/ on kerrottu, mutta kun aktivoin softickin se antaa virheen: Error opening COM4. Acces denied. Missä voi olla vika?

6. kuuleppa

Tykkäykset:
    0
    Osaisiko joku neuvoa mikä on, kun en saa kuvia ladattuu Samsung PC studio 3.0 avulla kännyyn? Yritän siirtää IMAGES kansioon mutta tulee vaan teksti OPERATION IS NOT SUPPORTED... JPEG-tiedostoja yritän siirtää?? Sama tapahtuu videoissa...

7. cruz

Tykkäykset:
    0
    et voi siirtää suoraan images-kansioon, images-kansio pitää avata ja siellä valita vaikka downloaded images-kansio. ja puhelimen pitäisi olla menu-valikossa.

8. kuupanaama Vieras

Kiitos kaikille vastauksista! ;D

Sain ongelman ratkaistua kun syötin puhelimeeni tämän koodin #*536961#

9. kuupanaama Vieras

Mulla on sama ongelma... :(

Mut ei se enää nii paljoo haittaa ku ostin tuon 512mb micro sd muistikortin nii voin siirtää sinne kuvat ja musiikit :)

10. thehulk

thehulk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    130
    Puhelinmalli:
    Samsung Area 52 Radio edition
    Avatkaa se Images-kansio, niin sieltä aukeaa alikansioita, johon tiedostot voi siirtää... mulla ainakin toimii... sama juttu videoissa... Jenna Jameson pyörii iloisesti...

Jaa tämä viestiketju