1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung x640 käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja TonTon, 21/1/06.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. TonTon

Tykkäykset:
    0
    Sain juuri lahjaksi Samsung x640:n. Aika hauska luuri kyllä, mutta joitain ongelmia on ilmennyt. Esimerkiksi seuraavanlainen:
    Kun saan multimediaviestin, haluaisin sitten poimia siitä kuvan, jotta voisin esimerkiksi liittää sen soittajan tunnuskuvaksi. Median (tässä tapauksessa kuvan) poimiminen onnistuu kyllä, mutta minulla ei ole pienintäkään hajua mihin kansioon kuva tallentuu! Kun taas vaihdan näytön taustakuvaa, löytyy poimittu kuva "Kuvat" kansiosta jtn 4 kertaa, koska olen sen epähuomiossa niin monesti tallentanut. Miten voin poistaa ylimääräisiä kuvia? Ja miten saisin asetettua tuollaisen mms-viestistä poimitun kuvan soittajan kuvatunnukseksi? Kuvaa valittaessa vaihtoehdoiksi tarjotaan vain uuden valokuvan ottamisvaihtoehtoa, tai vastaavasti vanhoja, itse otettuja kuvia. Yksi vaihtoehto on myös kohta "Kuvat", mutta tässä kansiossa on sekalainen joukko kasvoja, horoskooppitunnuksia jne.. Eli miten saisin sen mms-viestistä poimitun kuvan soittajan tunnukseksi?

Toinen harmittava ominaisuus puhelimessa on mm. se, että kun on kerran vahingossa painanut tiensä suoraan viestin kirjoituskohtaan, on siitä pois päästäkseen painettava punaista luuria, joka taas palauttaa käyttäjän suoraan perustilaan. C-näppäimellä siis ei pääse peruuttamaan valintojaan. Tämä ominaisuus on erityisen ärsyttävä silloin, kun on kirjoittanut pitkän viestin ja painaa vahingossa jo "lähetä", vaikka viesti on kesken. Numeronanto-kohdasta ei myöskään pääse pois kuin punaista luuria painamalla, jolloin puhelin kysyy, "tallennetaanko viesti?" Vaihtoehtoina on vain kyllä tai ei, eli joko viestin poistaa kokonaan tai tallentaa sen ja menee uudelleen valikon kautta jatkamaan viestin kirjoitusta. Hankalaa.

2. Spaceman

Tykkäykset:
    0
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju