1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung X460 vs X300 - kumpi parempi?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja RavenBlack, 14/8/06.

1. RavenBlack

Tykkäykset:
    0
    Ihan peruspuhelinta oon hankkimassa ja kahden vaiheilla olen - X300 vai X460?? Kumpaa suosittelette? Hyviä perusteluita, kiitos!!! Mitä omia kokemuksia noista puhelimista, onko ollu ongelmia? Mulla on aina ollu toisenmerkkinen puhelin joten samsungit on ihan vieraita...

2. Realteq

Tykkäykset:
    0
    EDIT: No niinhän siinnä sitten kävi, että puhuin X480, enkä X460 :)

3. Onslow

Tykkäykset:
    0
    Itsellä on tuo x300 ja vaimo osti samalla x480. Riippuu mitä ominaisuuksia puhelimeen kaipaa.

x300 hommasin lähinnä irda portin takia. Käytän sitä vanhan läppärin kanssa modeemina satunnaisesti. Kansinäyttö on myös plussaa. Näkee mistä soitetaan ilman kannen avaamista. Radio löytyy myös ja tietysti paketissa hf kuulokkeet, aika hyvät mielestäni. Wap selain on varsin kehno. Tietysti puhelin on miehekkään musta ja tyylikäs, vaimolla on tuo punainen versio x480stä.

x300
    +Kansinäyttö
    +irda
    +radio ja hf
    +Kaiutin
    -näyttö
    -wap selain

Softat ovat lähes samanlaiset. näyttö on x480:ssä kirkkaampi, mutta siinä ei ole kontrastisäätöjä kuten x300:ssa. x480 kannessa oleva valo jakaa mielipiteitä, vaimo tykkää että se on hyvä, itseä ärsyttää yöpöydällä vilkuttava majakka..
    x480:ssä ei muuten ole kaiutinpuhelin ominaisuutta lainkaan.

Jaa tämä viestiketju